اولین مرکز فروش استوانه حصیری دسته چوبی

استوانه حصیری یکی از بهترین محصولات حصیری است.به سبب پرطرفدار بودن این محصول حصیری زیبا ما این محصول را برای اولین بار با دسته های چوبی بسیار زیبا تولید کرده ایم.و اگر شما به ترکیب چوب و حصیر در این محصول علاقه مند شدید اینجا تنها محل فروش این محصولات است زیرا ما تنها تولیدکننده این نوع محصول هستیم.محصولات تولیدی ما بهترین قیمت بازار را دارند و در عین حال بالاترین کیفیت ممکن را نیز دارا هستند.

استوانه حصیری در سایز های ۱۵×۱۵_۲۰×۲۰_۲۵×۲۵_۳۰×۳۰_۳۵×۳۵_۴۰×۴۰_۴۵×۴۵و ۵۰×۵۰ تولید میشود.این محصول به دلیل زیبایی که دارد جنبه تزیینی قابل توجهی دارد و در عین کارایی میتواند یک محصول دکوراتیو هم باشد. صد البته ترکیب چوب های به کار رفته در آن زیبایی این محصول را چند برابر میکند.

استوانه حصیری کاربرد های متنوعی دارد.برخی افراد از استوانه حصیری به عنوان نگه دارنده اشیا خانه و اتاق هایشان به خصوص وسایل اتاق کودک استفاده میکنند.یکی از دیگر استفاده های استوانه حصیری این است که میتوان در آن مواد غذایی همچون سیب زمینی و پیاز و سیر را نگه داری کرد. مهم ترین استفاده استوانه حصیری در نگه داری برنج است زیرا عبور و مرور هوا در آن برخلاف نمونه های دیگر نگه دارنده برنج باعث میشود برنج تعریق نکند و شته نزند.

شرکت ما همچنین خمره های حصیری با دسته چوبی هم تولید میکند.

اولین مرکز فروش استوانه حصیری دسته چوبی.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *