عرضه انواع صندلی حصیری فایبرگلاس

بازار فروش صندلی حصیری راحتی در راستای کیفیت مناسب و قیمت منحصر به فرد این محصول در قیاس با دیگر صندلی ها پر رونق تر است. صندلی های حصیری راحتی به کمک بهترین مواد اولیه تولید می ‌شوند و از نظر رنگ و طرح تنوع بی نظیر به خود اختصاص می ‌دهند و می ‌تواند پاسخگوی تمامی نیاز سلیقه ‌های مختلف باشند.

بازار فروش صندلی حصیری راحتی

پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیری

پاشنه های ضد لغزش صندلی حصیری اگر به دنبال تهیه صندلی مناسب برای فضاهای باز هستید که از ظاهری زیبا برخوردار باشد، صندلی های حصیری با پایه ‌های فلزی بهترین گزینه می باشند که ما در این مطلب آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

صندلی حصیری جزو بهترین گزینه ها برای استفاده در فضای های مختلف است زیرا این محصول به نوعی طراحی می ‌شود که دارای پایه فلزی مستحکم و مقاوم است و پاشنه صندلی حصیری به نحوی طراحی می گردد که ضد لغزش می باشد و در زمان خیس شدن مانع از آسیب رسیدن به پایه‌ ها می‌ شود. همچنین مانع سرخوردن و لغزندگی می ‌شود و امکان استفاده از آن در مکان های با پوشش سرامیکی وجود دارد.

البته ویژگی ها و مشخصات بسیار بیشتری برای صندلی های حصیری با پاشنه و پایه‌ های فلزی در نظر گرفته می ‌شود که در این زمینه می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای پایه ‌های مقاوم با قدرت تحمل وزن بالا: پایه‌ های فلزی این صندلی ‌ها استحکام بسیار زیادی دارند و وجود این پایه‌ های مقاوم باعث می شود که افراد با وزن های بالا بتوانند بدون نگرانی از این صندلی ها استفاده نمایند.
  • طراحی این صندلی ها بر اساس آرگونومیک بدن: این صندلی ها دارای نشیمن راحت و تکیه گاه های استاندارد هستند که در زمان نشستن و تکیه دادن حس خوبی به کاربر منتقل می ‌شود.
  • وزن ایده آل و قابلیت حمل آسان: وزن این صندلی ها بسیار کم است و این پارامتر جزو ویژگی‌ های بارز این محصول محسوب می شود.  وزن کم این صندلی ها باعث می گردد که حمل و جابجایی آنها به راحتی انجام شود.

قیمت خرید صندلی حصیری راحتی

قیمت خرید صندلی حصیری راحتی خرید صندلی حصیری را می توانید از میان تنوع بی نظیری که در بازار این محصول وجود دارد، با اطمینان کامل انجام دهید. صندلی های حصیری راحتی در سایز و ابعاد متنوع قابل تولید هستند و رنگ های شاد و متنوع برای طراحی این نوع صندلی ها در نظر گرفته می شود که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشند.

رنگ های زیبایی که برای تولید صندلی های حصیری راحتی در نظر گرفته می شود، باعث می گردد که این محصولات در کافه ها، رستوران ها، ایوان و ترانس خانه ها، باغ، ویلا ها و… مورد استفاده باشد.

قیمت خرید صندلی حصیری راحتی بر مبنای کیفیت این محصول و همچنین بسته به نوع مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار گرفته می‌ شود، مشخص می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *