بزرگترین تولید کننده سبد بچه حصیری در کشور

شرکت سفیران توسعه آفرین آوان بزرگترین تولید کننده انواع سبد حصیری در ایران است. سبد های حصیری یکی از انواع سبد های حمل نوزاد هستند که نسبت به سایر مدل ها مانند مدل پلاستیکی برتری های بسیاری دارند.

امروزه با پیشرفت علم اطلاعات مردم از اهمیت محصولات طبیعی افزایش قابل توجهی یافته به طوری که مردم در کشورهای پیشرفته استفاده از محصولات غیر طبیعی را به حداقل رسانده اند.و محصولاتی که برای کودکان تولید می شوند بهتر است تا جای ممکن بافت طبیعی داشته باشند تا مانع حساسیت کودکان شود.سبد بچه محصولی برای حمل کودک است و بهتر است که این محصول بافتی طبیعی مانند الیاف نخل داشته باشد که نه تنها آسیبی به کودک نمی رسانند بلکه برایش مفید هم هستند.

یکی از مزایای قابل توجه سبد بچه حصیری این است که تماما بافت دست است به این دلیل استحکام و مقاومت بالایی دارد و به راحتی وزن کودک را تحمل می کند، و دسته های آن نیز که از کنف حصیری تولید می شوند به این محصول بافته می شوند و مقاومت بالایی دارند.و به راحتی قابل حمل هستند و همچنین به دلیل اینکه نوزاد کاملا درازکش در آن قرار می گیرد و کف آن صاف است به رشد صحیح ستون فقراتش نیز کمک خواهد کرد. شما می توانید سبد بچه های دلخواهتان را به صورت عمده از بزرگترین تولید کننده سبد بچه حصیری در کشور سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *