بهترین قیمت کاورگلدان حصیری در بازار

سبد های حصیری کاور گلدان یکی از متنوع ترین محصولات حصیری هستند.این محصول کاربردی هم چنین قیمت بسیار پایین و مناسبی دارد. و در اشکال مختلفی مانند مربعی و خمره ای و استوانه ای و… تولید می شوند.

کاورگلدان حصری از تنوع سایز بالایی هم برخوردار است،این محصول در سایز های ۱۵×۱۵ ، ۲۰×۲۰ ، ۲۵×۲۵ ، ۳۰×۳۰ ، ۳۵×۳۵ ، ۴۰×۴۰ ، ۴۵×۴۵ تولید می شوند و برای شما عزیزان به صورت عمده قابل سفارش اند.

کاورگلدان حصیری بافت منعطفی دارد و به دلیل سبک بودن به راحتی قابلیت جابه جایی دارد و شما می توانید از آن به عنوان سبد خرید و پیک نیک و سبد نان استفاده کنید. هم چنین کسانی که به دکوراسیون های طبیعی و خانه های سبک بوهو علاقه مندند این محصول بهترین انتخاب برای آن ها است. محصولات حصیری می توانند زیبایی یک محیط را چندبرابر کنند و گلدان ها زمانی که در کاور های حصیری هستند هم بسیار زیبا تر بنظر می آیند و هم به دلیل بافت طبیعی محصولات حصیری برای سلامت گیاه مناسب اند.و بهترین قیمت کاورگلدان حصیری در بازار را شما عزیزان در شرکت سفیران توسعه آفرین آوان می توانید بیابید و تمام این کاور ها در سایز و شکل دلخواه شما قابل سفارش است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *