تولید و فروش محصولات رافیا

محصولات رافیا مدتی است در دنیا بسیار ترند و پرطرفدار شده اند. رافیا نوعی نخ است که از درختان مناطق گرمسیری آفریقا تولید میشود. به دلیل وارداتی بودن نخ رافیا محصولات رافیا قیمت نسبتا بالایی دارند.ولی با این وجود هم شما اگر از ما که تولیدکننده هستیم به صورت مستقیم خریداری کنید بازهم سود کرده اید.شما از جای ایران و یا دنیا میتوانید این محصول را از شما سفارش دهید و به دلیل پایین بودن وزن محصولات رافیا هزینه ارسال و گمرک پایینی خواهند داشت.

محصولات رافیایی که ما تولید میکنیم بسیار متنوع هستند ما محصولاتی همچون لوستر و آینه و چیزهای دکوراتیو را در طرح ها و شکل های گوناگون تولید میکنیم. همچنین شما اگر طرح موردنظری دارید میتوانید برای ما ارسال کنید تا برایتان تولید شود.محصولات شرکت ما کیفیت و دوام بالایی دارند و حتی در تولید لوستر ها برای ایستایی بهتر آنها از سیم های سبک و قابل انعطاف استفاده شده است.

محصولات رافیا کاربرد دکوراتیو و تزیینی زیادی دارند و در خانه هایی با سبک بوهو یا مراکشی و همچنین مینیمال بشدت زیبا هستند. زیبایی و سادگی و شیک بودن محصول باعث میشود تا در هر جایی و برای هر سلیقه ای انتخاب مناسبی باشد.

تولید و فروش محصولات رافیا.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *