تولید کلاه حصیری ارزان

در دنیای فشن و مد کلاه ها همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند، کلاه ها در انواع مختلف گپ، زمستانی و پشمی، شاپو و کلاه حصیری و… در سایز و رنگ های مختلف مناسب تمامی سنین تولید و روانه بازار می‌شوند. در فصل های سرد با استفاده از کلاه های پشمی و بلند که گوش و پیشانی را می‌پوشاند می‌توان از سرما در امان ماند و بالعکس در روزهای گرم یکی از پر استفاده ترین کلاه ها علی الخصوص برای کشاورزان عزیز کلاه حصیریست، کلاه حصیری ارزان قیمت در بازار در انواع مدل ها موجود است.

تولید کلاه حصیری ارزان

بهترین کلاه حصیری چه مشخصاتی دارد؟

بهترین کلاه حصیری چه مشخصاتی دارد؟ حصیر بافی در اکثر کشور ها علی الخصوص کشور عزیزمان انجام می‌شود. در حصیر بافی احتیاج به انواع‌ نوار های خشک کنفی و ساقه گندم و سوف و.. داریم. این کار با بافت تار و پودی این نوار ها بوسیله دست و ابراز ساده یا دستگاه ها حصیر بافی انجام می‌شود. حصیر بافی برای زنان و مردان بسیاری یک شغل بوده‌ و از طریق آن کسب درآمد می‌کنند، علاوه بر کلاه انواع مختلفی از وسیله ها را با حصیر می‌بافند

باید از قدرت استحکام بالایی برخودار بوده و با اعمال کمی فشار از هم پاشیده نشود، اگر از رنگهای پودری برای تزئین آن استفاده شده بهتر از رنگها در اثر خیس شدن و عرق کردن پخش نشود.

ریش ریش نشده و شل و وارفته نشود، وسیله های حصیری مثل سبد و سفره و کاسه و کلاه باید وزن سبکی داشته تا کشاورزان و عشایر به هنگام به جایی دچار سختی و مشقت نشوند.

حصیر از الیاف طبیعی مثل کنف درست می‌شود پس یک کلاه حصیری خوب باید مانند عایق عمل کرده از ورود گرما جلوگیری کندو همینطور رطوبت ناشی از تعریف سر و مو را دفع کرده و خود باعث عرق کردن نشود.کلاه حصیری مانند کولر عمل می‌کند و به جهت طبیعی بودن الیاف آن خنکی را به سر د موهای شما هدیه می‌دهد. برای خرید کلاه حصیری مناسب و باکیفیت به سایت حصیر کو مراجعه کنید و بازار خرید کلاه حصیری را در یک نگاه سیر کنید.

بازار خرید کلاه حصیری ارزان

بازار خرید کلاه حصیری ارزان گروه تولیدی حصیر کو هدف ارتقا کیفیت و کمیت محصولات داخلی در جهت تولید کلاه حصیری، سبد حصیری قدم برداشته و خدمات مشتری یکی از اصلی ترین اصول و اهداف این گروه تولیدی و تجاری ست. این گروه با تولید محصولات داخلی و آماده صادر بودن محصولاتش، از شما برای حمایت خرید از محصولات ملی و ایرانی دعوت به عمل می آورد. برای استعلام قیمت انواع محصولات این گروه بازرگانی به سایت حصیر کو با آدرس اینترنتی

https://hasirco.com/ مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *