خرید بدون واسطه بشقاب حصیری از بهترین فروشنده

محصولات حصیری ساخت دست سالیان سال است که در کشور عزیزمان ایران توسط مشتقان هنر دست ساز تولید می شود. علاقه مندان زیادی در سراسر جهان هستند که مجذوب این هنر دستی می شوند که این افراد با ورود به شهرهای جنوبی ایران اعم از: بوشهر، خوزستان، آبادان، ایزه، اهواز، مسجد سلیمان و… اقدام به خرید بشقاب حصیری، زیر انداز حصیری، باد بزن حصیری و… می کنند.

خرید بدون واسطه بشقاب حصیری از بهترین فروشنده

فاکتورهای ضروری در هنگام خرید بشقاب حصیری

فاکتورهای ضروری در هنگام خرید بشقاب حصیری بشقاب های حصیری یکی از انواع محصولات دست ساز ایرانی از نوع حصیر می باشند که از آنها در سرو و پذیرایی میوه و آجیل و خشکبار، دیزاین خانه و آشپزخانه، مکان های سنتی و… می توان از این هنر منحصر به فرد استفاده کرد.

بشقاب های حصیری هم همانند خیلی از محصولات انواع متنوعی دارند. که شامل بشقاب حصیری ساده، بشقاب حصیری رنگی، بشقاب حصیری طرح دار، بشقاب حصیری با طرح هایی از جنس کاموا و… می شوند. که دست علاقمندان این نوع سازه را در خریدن بشقاب های جنس حصیر بسیار باز کرده.

علاوه بر طرح های مختلف، بشقاب های حصیری جنس های متفاوتی هم دارند که بسته به کیفیت و جنسشان و طراح های آنها؛ قیمت های مختلفی هم دارند.

یکی از فاکتور های ضروری در هنگام خرید بشقاب های حصیری جنس آنهاست پس باید توجه داشت که حصیرهای بشقاب مدنظره تار و پود مستحکمی داشته باشند و تار به تار نباشند، زیاد خشک نباشد تا با چندین بار مصرف حصیرها پودر نشوند، حصیرها دچار آفتاب سوختگی نباشند چرا که در این صورت حصیر بوی بدی می دهد و بعد از مدتی حصیرهای بشقاب حصیریتان از بین می رود.

جدا از جنس حصیرها حتما به شرایط ساخت این بشقاب ها، مخصوصا در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا دقت شود و حدالمکان از جاهایی که اطمینان دارید فرایند تولید محصولات حصیری شان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفته خرید نکنید.

مرکز خرید بشقاب حصیری ساده در بوشهر

مرکز خرید بشقاب حصیری ساده در بوشهر همانطور که گفته شد؛ ساخت محصولات حصیری بیشتر در مناطق جنوبی کشور پهناورمان ایران انجام می شود. یکی از این مناطق؛ شهر مردم پرور بوشهر است که با وجود درختان خرمای درجه یک اقدام به تولید کالاهای حصیری با بهترین کیفیت کرده است.

در این شهر جنوبی ممکن نیست به بازار های بزرگ و قدیمی شهر سر بزنید و دست سازه های حصیری را مشاهده نکنید.

جدا از بازارهای این شهر در کنار مکان های دیدنی و باستانی نیز مردمانی هستند که به فروش اجناس حصیری می پردازند.

همچنین در این شهر، کارگاه های تولیدی محصولات حصیری زیادی نیز ساخته شده که افراد زیادی را گرد هم آورده و به تولید محصولات حصیری اعم از بشقاب های حصیری می پردازند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *