خرید بشقاب حصیری ارزان

امروزه در کشور ما انواع مختلف ظروف حصیری در طرح و مدل های متنوع و در سایز های مختلف جهت مصارف گوناگون تولید می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. بشقاب حصیری یکی از انواع مختلف این ظروف حصیری می باشند که کاربرد های بسیار زیادی دارند. بری خرید بشقاب حصیری ارزان می توان به تولیدی های عمده در سراسر کشور مراجعه و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کرد.

خرید بشقاب حصیری ارزان

ویژگی های بشقاب حصیری مربعی

ویژگی های بشقاب حصیری مربعی از ویژگی های بشقاب حصیری مربعی می توان به دستباف بودن آن ها اشاره کرد. این بشقاب ها بسیار زیبا با بافتی ساده و استفاده از رنگ های شاد و روشن به صورت مربعی تولید می شوند و دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند از این مدل بشقاب ها می توان به عنوان بشقاب سبزی و میوه استفاده کرد که باعث جذابیت میز ناهار خوری و یا سفره ی شما می شود.

این بشقاب های حصیری به دلیل سازگاری که با محیط زیست دارند و همچنین به دلیل تنوع زیاد، دوام بالا و زیبایی خاص، طرفداران بسیار زیادی دارند. همچنین این محصول قابل شست و شو و بسیار مقاوم می باشند و بعد از شستن سریع باید آن ها را خشک کرد تا خراب نشوند.

تولید عمده بشقاب حصیری

تولید عمده بشقاب حصیری امروزه تولیدی های زیادی در کشور ما وجود دارند که در زمینه تولید بشقاب حصیری به صورت عمده فعالیت می کنند و آن ها را با بهترین حصیر و در طرح و مدل های بسیار جدید و در رنگ بندی های شاد و جذاب با سایز های مختلف تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

بازار فروش این بشقاب های حصیری به دلیل زیبایی خاص و همچنین کاربرد بسیار زیادی که در زندگی روزمره افراد دارد رونق زیادی پیدا کرده و علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشند.

به همین دلیل سالانه میزان زیادی از محصولات حصیری با بهترین کیفیت بافت و رنگ های متنوع و طرح های بسیار شیک به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود.

قیمت انواع مختلف این بشقاب ها به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، طرح و مدل، سایز، برند تولید کننده، میزان تقاضا برای خرید، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی بستگی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *