خرید عمده گهواره حصیری نوزاد باکیفیت

نوزادانی که تازه متولد می شوند بیشتر ساعات شبانه روز را در خواب به سر می برند بنابراین حتما باید محیط و شرایط مناسبی را برای خواب راحت آن ها فراهم کرد.

استفاده از گهواره های حصیری یکی از این راه حل های مفید است که با توجه به نرمی و زیبایی جنس و همچنین قابلیت تکان خوردن راحت بسیار مورد توجه والدین قرار گرفته است.

شما می توانید برای خرید عمده گهواره حصیری نوزاد باکیفیت به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و محصول با کیفیت و درجه یک را با یک قیمت مناسب خریداری و تهیه کنید.

خرید عمده گهواره حصیری نوزاد باکیفیت

همه چیز درباره گهواره حصیری نوزاد ننو

همه چیز درباره گهواره حصیری نوزاد ننو اگر بخواهیم درباره گهواره حصیری ننو نوزاد توضیح دهیم می توانیم بگوییم که این وسیله ی خواب به دلیل اینکه قابلیت تکان خوردن دارد کودک شما به سرعت و به راحتی به خواب می رود و سبب ایجاد احساس آرامش خاصی هم در نوزاد می شود.

این مدل از گهواره دارای سبد حصیری است که از پوست های بابمو گیاهی به صورت سنتی و یا صنعتی دوخته و تهیه می شود و از استحکام و مقامت بسیار خوبی در برابر ساییدگی و خوردگی برخوردار است و تعادل نوزاد را به خوبی حفظ می کند و برای بدن و پوست نوزاد هم ایجاد حساسیت نمی کند.

دارای پایه های چوبی بلندی است که ننو مانند است و به راحتی با حرکت دست به حرکت در می آید و سبب آرامش بیشتر کودک و زودتر به خواب رفتن آن می شود.

اندازه و ارتفاع این تخت ها و سبد های حصیری به دلخواه می باشد و معمولا با توجه به تخت خواب والدین خریداری می شوند تا به راحتی بتوان نوزاد را که در درون آن خواب است قابل دیدن باشد.

می توان در قسمت جلویی آن آویزی را برای قرار دادن عروسک و دستگاه های موزیکال تعبیه کرد تا سبب آرامش و بازی و سرگرمی و زیبایی بیشتر این ننو شود.

گهواره حصیری نوزاد باکیفیت را از کجا بخریم؟

گهواره حصیری نوزاد باکیفیت را از کجا بخریم؟ حتما باید گهواره حصیری نوزاد با کیفیت را از فروشگاه هایی بخرید که معتبر هستند زیرا به دلیل اینکه این گهواره از چوب و حصیر ساخته شده است حتما باید در ساخت آن استاندارد ها به خوبی رعایت شده باشند و جنس خریداری شما ۱۰۰ درصد باید با کیفیت و درجه یک باشد تا برای نوزاد مشکلی ایجاد نکند.

در خرید گهواره حصیری باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. اندازه و سایز گهواره
  2. نوع جنس چوب
  3. شکل ظاهری و پایه های آن
  4. کیفیت کالا

این سایت جزو بهترین فروشگاه ها است که شما می توانید با خیال راحت این گهواره را برای نوزاد خود خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *