خرید مستقیم سبد نان کنفی

سبد نان کنفی را می توانید در طرح و اندازه های مختلف به صورت مستقیم سفارش دهید. این نوع سبدها که رشته های به هم تنیده شده کنف و در اشکال مستطیل، مربع و گرد تولید می شوند، بسیار محبوب هستند. علاوه بر ظاهر زیبا از قیمت مناسبی هم برخوردارند و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند یک یا چند مدل از آن را انتخاب و خریداری نمایند. از سبدهای کنفی برای نگهداری میوه، سبزیجات، نان و… استفاده می شود.

خرید مستقیم سبد نان کنفی

مشخصات سبد نان کنفی جدید

مشخصات سبد نان کنفی جدید

همانطور که می دانید محصولات تولید شده از کنف تنوع بسیار بالایی دارند. یکی از این محصولات پرطرفدار که ویژگی های منحصر به فردی هم دارد، سبدها نان هستند که به علت زیبایی ظاهری مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها قرار دارند. بدنه این سبدها کیفیت بالایی دارد. رنگ های به کار رفته در تولید این نوع سبدها به دلیل فرایند طولانی پخت، ثابت بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

در بدنه سبدهای کنفی جدید به جای نوپان از ام دی اف استفاده شده تا سبدها بتوانند وزن زیاد را تحمل کنند. مدل های جدید تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم را نیز دارند. قابلیت شستشو دارند و به راحتی می توانید آن را با آب گرم و مواد شوینده معمولی شستشو دهید. سبدهای با ارتفاع بیشتر برای کارهایی مانند جمع آوری لباس استفاده می شوند.

یکی از مشخصات سبد کنفی که مورد توجه خریداران است، رنگ این سبدها است. معمولا سبدهای نان بیشتر به رنگ قهوه ای و کرمی تولید و عرضه می شود. این سبدها دارای شکل های متفاوتی هستند. شکل های مستطیلی، مربعی و بیضی آن پرطرفدارتر است.

سایز سبدها را می توانید خودتان انتخاب کنید. برای نگهداری نان و سبزیجات از سبدهای کوچکتر و برای جمع آوری لباس یا دیگر وسایلی که وزن زیادی دارند، سبدهایی با ابعاد بزرگتر استفاده می شود.

آخرین قیمت سبد کنفی

آخرین قیمت سبد کنفی

آخرین قیمت سبد کنفی را می توانید در سایت ما مشاهده نمایید. این نوع سبدها بسته به سایزی که دارند قیمت گذاری می شوند. طرح و نوع پارچه ای که در داخل سبد قرار می گیرد هم ممکن است بر قیمت نهایی محصول اثرگذار باشد. از این سبدها هم برای نظم دهی به وسایل و هم نگهداری سبزیجات، نان و میوه ها استفاده می شود. بیشتر خانم های خانه دار از این نوع سبدها استقبال می کنند.

برای خرید می توانید در سایت جستجو و بر اساس نوع نیاز و سلیقه تان، سبد مورد نظر را انتخاب نمایید. مشخصات و ویژگی های هر محصول در کنار قیمت درج می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر سایز و اندازه سبد را انتخاب و سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *