شرکت ساخت سبد گل حصیری

امروزه شرکت ساخت سبد گل حصیری این گونه محصولات عمده را به صورت مستقیم و نیز با کیفیت عالی و با قیمت مناسب عرضه و روانه بازار می کند که این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به خصوص که این نوع محصول جهت حمل و نقل آسان و در انواع مدل های زیبا و در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید شده که بسیار شیک و با دوام و دارای وزن سبک می باشد.

شرکت ساخت سبد گل حصیری

تزیین سبد گل حصیری

تزیین سبد گل حصیری

برای تزیین سبد گل حصیری، ابتدا به سبدی با سایز و شکل دلخواه از جنس حصیر یا چوب الیاف مصنوعی دیگر نیاز می باشد که برای تزئین این نوع سبدها می توان از مروارید، انواع گل های طبیعی و مصنوعی، انواع پارچه های حریر، گیپور، ساتن و غیره استفاده نمود که اغلب در جشن ها و مراسمات و مجالس خاص به کار برده می شوند که دارای جذابیت و زیبایی خاص خود می باشند.

اکثر سبدها از جنس چوب و حصیر می باشند که با الیاف گیاهی مثل لیف خرما یا از جنس پلاستیک بافته می شوند که هر کدام بسته به نوع خود دارای خواص و کاربرد جداگانه بوده که دارای طرفداران زیادی بوده و در برخی موارد برای دکوراسیون منزل از این نوع سبدهای حصیری تزئین شده زیبا استفاده می کنند.

مراکز فروش سبد این نوع محصول زیبا را در انواع و اقسام گوناگون با انواع برندهای متفاوت و همچنین با طراحی های خاص و زیبا با مدرن ترین و نیز جدید ترین نوع با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم در بازار عرضه می دارند که مشتریان خاص خود را دارا بوده و نیز فروش و عرضه مستقیم این محصول بدون واسطه و به روش مستقیم ارزان تر می باشد.

تامین کننده سبد حصیری

تامین کننده سبد حصیری

لازم به ذکر است  قطب اصلی و تامین سبد حصیری در استان خوزستان با وجود نخل های زیاد می باشد که سبد گل حصیری دارای انواع و گونه های متفاوتی است که به وسیله دست هنرمندان حاذق و ماهر در خوزستان از شهرت صادراتی و اقتصادی بالایی برخوردار می باشد.

این گونه سبد، حاصل دست هنرمندان خوزستانی است و از برگ نخل ساخته شده که از انواع سبد حصیری می توان به عنوان سبد میوه، سبد خرید، سبد لباس، سبد گل و غیره استفاده کرد.

برای خرید این نوع محصول عمده زیبا می توان به شرکت های تولیدی در سراسر کشور مراجعه نمود و آن ها را در طرح ها و مدل های گوناگون با توجه به سلیقه خود انتخاب و خریداری نمود که خرید بدون واسطه و نیز به روش مستقیم ارزان تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *