فروشندگان سبد نان حصیری

فروشندگان سبد نان حصیری، این محصول را در انواع مختلف از نظر ابعاد، جنس، رنگ، طرح و مدل، با کیفیتی بسیار مطلوب و قیمتی مناسب در سراسر کشور عرضه می کنند. سبد نان به صورت تکی و سرویس از الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شود. فروشندگان این محصول انواع سبد نان را به صورت عمده و مستقیم به طرق مختلف به فروش می رسانند. بهترین گزینه جهت تهیه بهترین سبد نان در مناسب ترین قیمت خرید اینترنتی می باشد.

فروشندگان سبد نان حصیری

سایز سبد حصیری نان

سایز سبد حصیری نان سبد حصیری نان در سایز های متنوع تولید می گردد و معمولا به صورت ست دو یا سه عددی در ابعاد مختلف تولید می شود. این سبدها از نظر جنس نیز بسیار متفاوت می باشند و به طور معمول از الیاف مصنوعی و پلاستیکی هستند که با استفاده از دستگاه تولید می گردند و یا سبد حصیری و از جنس چوب می باشند که به وسیله دست بافندگان حصیر و بیشتر در شمال کشور تولید می شوند.

انواع با کیفیت تر و گرانقیمت تر این محصول نیز با چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی تولید می شود. سبدها معمولا در دو سایز ۲۵*۲۰ و ۲۸*۲۸ تولید می گردند. این سبدها مخصوص سرو نان و سبزی هستند و اغلب آن ها دارای روکشی پارچه ای با طرح و نقش های زیبا بوده که این روکش به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشند. سبد نان در اشکال مربع، مستطیل، گرد و یا بیضی تولید می شوند که می تواند دسته دار و یا بدون دسته باشد.

با توجه به سایز سبد نان می توان به عنوان کاربری های مختلف از آن ها استفاده نمود. معمولا از سبدهای سایز کوچکتر جهت سرو نان و سبزی در سفره استفاده می شود و سبد با سایز بزرگ برای نگهداری نان، سبزی و میوه مورد استفاده قرار می گیرند. روکش پارچه ای این سبدها باعث تازه نگهداشتن نان و سبزی شده و با جذب رطوبت آن ها از کپک زدن مواد غذایی جلوگیری می کند، همچنین این پارچه لایه محافظی می باشد تا آلودگی محیط به نان و سبزی منتقل نگردد.

از سبد نان سایز بزرگ می توان به عنوان نگهدارنده سبزی و نان استفاده نمود، بدین صورت که نان و سبزی اضافه را درون سبد حصیری روکش دار گذاشته و با لایه ای سلفون روی آن ها را کاملا می پوشانیم و در یخچال قرار می دهیم. با استفاده از این روش نان و سبزی برای مدت چندین روز تازه و سالم باقی می ماند.

خرید سبد نان به صورت عمده

خرید سبد نان به صورت عمده خرید سبد عمده از طریق مرکز پخش و عرضه این محصول امکان پذیر می باشد. جهت تهیه سبد نان به صورت عمده می توان به طور مستقیم از این مرکز اقدام به خرید نمود. از شیوه های خرید راحت و سریع که امروزه طرفداران بسیاری نیز دارد خرید غیر حضوری و آنلاین از مرکز فروش محصول می باشد.

این مرکز از جمله عرضه کنندگان عمده و معتبر انواع سبد نان می باشد که با ارائه این محصولات با تنوع بینظیر، کیفتی بسیار بالا و قیمتی مناسب همواره در صدد تأمین نیاز مصرف کنندگان به این محصول می باشد. خریداران جهت خرید این محصول می توانند از طریق وب سایت اعلام شده اقدام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *