فروشگاه عرضه صندلی حصیری پایه بلند

صندلی حصیری پایه بلند با پایه های محکم و مسحکم و دارا بودن پاشنه های ضدلغزش گزینه ای مناسب برای فضای باز می باشد. فروشگاه عرضه کننده صندلی حصیری پایه بلند، این محصول را در انواع مختلف دسته دار و بدون دسته، در رنگ های متنوع و با کیفیت عالی به خریداران ارایه می دهد و خریداران می توانند این محصول را با قیمتی مناسب به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه عرضه کننده خریداری نمایند.
فروشگاه عرضه صندلی حصیری پایه بلند

تحمل وزن بالا صندلی حصیری

تحمل وزن بالا صندلی حصیری انواع مختلفی از صندلی ها وجود دارند که در فضاهای باز مانند باغ، حیاط، تراس، رستوران ها، ادارات و… مورد استفاده قرار می گیرند.

همان طور که می دانید با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، کالاهای وارداتی قیمت بسیار بالا و سرسام آوری دارند. بنابراین تولید محصولات باکیفیت و مشابه به نوع وارداتی آن کاری مثبت از سوی تولید کنندگان می باشد.

صندلی حصیری یکی از انواع صندلی می باشد که با نوع خارجی خود در حال رقابت می باشد.

صندلی حصیری که در رنگ های متنوع و زیبایی عرضه می گردد در دو نوع دسته دار و بدون دسته تولید می شود.

این محصول دارای ویژگی هایی از قبیل جنس مرغوب و کیفیت مناسب، مقاوم در برابر نور خورشید، ضد آب، قابل بازیافت و تحمل وزن بالا می باشد.

تحمل وزن صندلی حصیری به علت مواد اولیه مرغوبی که در ساختار آن ها استفاده گردیده بالا بوده و این محصول قابلیت بالایی در تحمل وزن های سنگین دارند و افراد چاق می توانند بدون هیچ نگرانی روی آن بنشینند.

این صندلی ها دارای پایه های محکم و مقاوم بوده و می توانند وزن های بالا را بدون آنکه بشکنند تحمل نمایند.

جنس این نوع صندلی از پروپلین می باشد. این ماده بسیار مقاوم و مستحکم بوده و باعث می گردد که صندلی حصیری علاوه بر تحمل وزن بالا، طول عمر بالایی نیز داشته باشد.

علاوه بر تحمل وزن بالا صندلی حصیری دارای وزن سبک و استاندارد بوده و قابلیت حمل آسان را دارا می باشد. به گونه ای که می توان به راحتی آن را از جایی به جای دیگر انتقال داد.

قیمت فروش صندلی حصیری پایه بلند

قیمت فروش صندلی حصیری پایه بلند صندلی حصیری پایه بلند را می توان در فضاهای باز استفاده نمود بدون آنکه نگران خراب شدن آن در برابر عواملی مانند نور آفتاب بود.

این محصول به صورت استاندارد و مطابق با آرگنومیک بدن طراحی گردیده است.

پایه های محکم این صندلی استحکام و مقاومت بالایی در برابر وزن های سنگین دارند.

برای خرید این محصول و همچنین اطلاع از قیمت فروش صندلی حصیری پایه بلند می توان به فروشگاه های مجازی این محصول مراجعه کرد و به صورت اینترنتی با عرضه کنندگان صندلی حصیری ارتباط برقرار نمود و  از این طریق قیمت ها را از عرضه کنندگان جویا شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *