فروش عمده بشقاب حصیری ایرانی

انواع بشقاب وجود دارد که از جنس های متفاوتی ساخته می شوند. در این نوشته، قصدمان معرفی نوع خاصی از این کالا می باشد که از حصیر تولید می گردد. اگر سری به مرکز فروش عمده بشقاب حصیری ایرانی بزنید، راحت می توانید مدل های گوناگون از این محصول را مشاهده کرده و خرید را در تنوع بالایی انجام دهید.

فروش عمده بشقاب حصیری ایرانی

بشقاب حصیری بافته شده با برگ خرما

بشقاب حصیری بافته شده با برگ خرما در خصوص بشقاب حصیری بافته شده با برگ خرما، باید گفت که محصولاتی بسیار مقاوم می باشند و از سوی دیگر، زیبایی خیره کننده ای دارند. آن افرادی که علاقه مند به ظروف طبیعی و همچنین سنتی هستند، می توانند از این کالاها ویژه استفاده کنند. البته به یاد داشته باشید که این بشقاب ها را در همه امور نمی توان به کار برد.

برای میوه، آجیل و خوراکی های خشک و درشت مناسب می باشند. در واقع، ظروف پذیرایی عالی محسوب می گردند که هم خاص بوده و هم دوام بالایی دارند. ولی بافت بشقاب حصیری در ایران بیشتر از سوی بانوان و به وسیله دست انجام می شود. به همین علت است که مقاومت بالایی دارند.

در کنار این، باید بگوییم که در رنگ های گوناگونی نیز تولید این بشقاب ها صورت می گیرد. به هر صورت، چنین ظروفی مشخصات کلی هم دارند که در زیر بیان می نماییم:

  • از وزن سبکی برخوردار می باشند.
  • به آسانی قابل شستشو هستند.
  • به دلیل الیاف طبیعی که دارند، هیچ ضرری برای سلامتی ندارند.
  • در همه جا می توانید بدون نگرانی از شکسته شدن، استفاده کنید.
  • بسیار شیک هستند.

از این کالاها می توان به جای بشقاب هایی که از استیل، شیشه، ملامین و پلاستیک های نامرغوب ساخته شده اند، استفاده کرد.

خرید بشقاب حصیری لبه دار متوسط

خرید بشقاب حصیری لبه دار متوسط جهت خرید بشقاب حصیری لبه دار متوسط، ابتداء باید مشخص نمایید که به چند عدد از آن نیاز دارید. این محصولات به شکل عمده و جزئی ارائه می گردند. ولی اگر قصد تهیه کلی را دارید، می شود آن را به فروشنده حتی سفارش دهید تا طبق مدلی که در نظر دارید و رنگی که می پسندید، آماده کنند.

در کل، بشقاب لبه دار متوسط، یکی از پرفروش ترین محصولات است و دلیل آن هم کارایی بالای آن می باشد. می توانید چنین کالاهایی را به صورت کاملاً حصیری و یا تولید شده با مقداری چوب به دست آورید. همچنین خرید را اگر کلی انجام دهید، قادر خواهید بوده که محصولات را ارزان تر نیز تهیه کنید.

به هر روی، می شود بهترین بشقاب ها را که کیفیت درجه یکی دارند، از این سایت بخرید. برای این منظور، تنها نیاز است، با بخش فروش از راه های ارتباطی مختلف، تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *