قیمت فروش سفره حصیری شمالی با تخفیف ویژه

قیمت سفره حصیری شمالی بسته به اندازه و سایز متغیر است . استان‌ گیلان دارای تنوع بسیار زیادی در محصولات سنتی است که یکی از زیباترین آنها می توان به سفره حصیری اشاره کرد که کاربرد های زیادی در خانه دارد ‌. سفره حصیری یکی از جذاب ترین سفره های قابل استفاده خانم های خانه دار است که با داشتن بافت زیبا رنگ ولعاب زیبایی به سفره غذایی آنها می دهد . اگر شما قصد استفاده از سفره حصیری را دارید بدون شک خانم یا آقای باسلیقه ایی هستید.

قیمت فروش سفره حصیری شمالی با تخفیف ویژه

انواع مختلف سفره حصیری با بهترین قیمت

انواع مختلف سفره حصیری با بهترین قیمت سفره حصیری بیضی بزرگ پرکاربرد ترین سفره حصیری برای میل صبحانه یا عصرانه است . در ابتدا از سفره حصیری به عنوان زیر انداز می توان نام برد . می توانیم از سفره های حصیری برای سفره های عید نیز استفاده کرد که شکل بسیار زیبایی به هفت سین ما می دهد . می توانیم به عنوان قاب و نصب آن به دیوار منزلمان نمای جذابی به خانه هایمان بدهیم .سفره حصیری انواع مختلفی دارد:

سفره های بیضی شکل ساده

سفره های بیضی شکل طرحدار

سفره های گرد ساده و گلدار

هر کدام در نوبه خود زیبای منحصر به فردی دارند . بنا به طریقه بافت حصیر قیمت نیز متفاوت است .بافت حصیر دستی که بسیار کار سختی است که با دستان زنان هنرمند خطه شمالی کشور شکل گرفته می شد گرانتر از حصیر های است که با دستگاه بافته می شوند .

حصیر بافی دستی دربین مردم‌ شمال و گیلان بسیار رایج است با استفاده از وسیله های ساده ایی مثل داس و‌ چاقو سوزن هنر زیبایی راخلق می کنند.

حصیر بافی دستگاهی که بیشتر در تولیدات عمده استفاده می شود شیوه بافت حصیر با دستگاه خیلی شبیه به بافت قالی برروی دارا است . استان گیلان بیشترین فروش این هنر را دارندکه در بین روستاها روستای فشتکه بیشترین بافنده را دارد . با رفتن به شمال و اجاره ویلا می توانید از نمایشگاه های خانگی دیدن کنید و کمال لذت رو ببرید ‌.اگر تا به حال از این هنر زیبا دیدن نکردید به شما این پیشنهاد را می دهیم اما این هنر به شهرهای دیگر کشور هم رسیده است .سفره حصیری کرج هم کم زیباتر از سفره های شمالی نیست .

قیمت خرید سفره حصیری بیضی بزرگ با بهترین کیفیت

قیمت خرید سفره حصیری بیضی بزرگ با بهترین کیفیت قیمت سفره ها بسته به ابعاد متفاوت است .هر چند برای هنر دست هنرمندان قیمتی نمی توان گذاشت اما هر سفره قیمت مخصوص خود را دارد .

بنا به ساده و طرحدار بودن نیز قیمت کمتر و بیشتری رو به خود اختصاص می دهند . سفره های بیضی بزرگ با کیفیت عالی می تواند بهترین گزینه خرید این سفره ها باشد و یادگار بسیار زیبا و دلنشینی از سفر شما به خطه زیبای گیلان باشد . همه ساله مسافران زیادی به استان گیلان سفر میکنند و از دیدن هنر دست آنها لذت میبرند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *