قیمت پاف حصیری شیراز

پاف حصیری شیراز یکی از نمونه پاف هایی است که قیمت آن با سایز و اندازه آن رابطه مستقیم دارد. پاف یا پوف به نوعی از تجهیزات مرتبط با صنعت مبلمان گفته می شود که در اشکال مختلف و با متریال های گوناگونی ساخته می شوند و مصارف زیادی دارند.

قیمت پاف حصیری شیراز

انواع پاف پایه دار

انواع پاف پایه دار ساده ترین تعریفی که می توان برای انواع پاف نمود آن است که این تجهیزات در کنار مبلمان منزل مورد استفاده قرار می گیرند و مدل به کار رفته در آنها تعیین کننده نوع کاربرد شان می باشد.

مثلا از انواع پاف می توان به ارقام پایه کوتاه و پایه بلند آن اشاره کرد که مدل های پایه کوتاه قابل استفاده به عنوان میز عسلی بوده و ارقام پایه کوتاه آن به عنوان زیر پایی نیز قابلیت استفاده دارند.

تنوع طرح، سایز، قیمت رنگ، مدل و متریال به کار رفته در این کالا مهمترین مشخصه آن می باشد. به عنوان مثال می توان از انواع پوف هایی با مشخصات زیر نام برد:

  • پاف صندوقی که ظاهری شبیه صندوق دارد و برخی نمونه های آن دارای فضای تو خالی جهت قرار دادن اشیاء مختلف در آن می باشند.
  • پاف گرد که هم قابلیت استفاده دکوری داشته و هم در سایز های مختلف تولید می شود. از این روی می توان از آن برای میز پذیرایی از میهمان، میز عسلی و حتی زیر پایی از آن استفاده نمود.
  • پاف بیضی شکل که سایز های بزرگ آن عمدتا برای میز پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • پاف بافتنی که با استفاده از متریال هایی مانند انواع حصیر و همچنین نخ های ضخیم بافته می شوند.
  • پاف بالشتی که گزینه مناسبی برای یک خواب کوتاه عصر گاهی می باشد. برخی نمونه های این پاف ها مناسب تکیه دادن بر روی مبل نیز می باشند.

این تجهیزات از انواعی از مدل های مدرن و سنتی ساخته می شوند که هر کدام به نوبه خود از زیبایی خاصی برخوردار بوده و انتخاب درست آن می تواند جلوه خاصی به محیط ببخشد.

عرضه پاف حصیری در شیراز

عرضه پاف حصیری در شیراز پاف حصیری از نمونه پاف های بافتنی است که سایز آن قابل انتخاب از سوی مشتری است. به جز سایز در صورتی که سفارش دهندگان به دنبال شکل یا نمونه خاصی باشند نیز امکان ساخت سفارشی آن وجود دارد.

از این رو عرضه پاف حصیری در شیراز یا شهر های مختلف کشور از طریق سایت آن صورت می گیرد. این سایت می تواند به خریداران در زمینه خرید های عمده یا خرید جزئی راهنمائی های لازم را انجام دهد.

از طرفی نمونه های مختلفی از این وسیله در صفحه اینترنتی آن عرضه شده است که قابل مشاهده و انتخاب از سوی کاربران سایت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *