کارخانه تولید صندلی پاف حصیری متنوع

پاف یکیاز وسایل زیبای دکوراسیون منزل است که در کنار سایر مبلمان و نشیمن ها هم به عنوان صندلی کوچک و هم به عنوان میز عسلی کاربرد دارد.

صندلی پاف حصیری برای خانه هایی که دکوراسیون آن ها سنتی و امروزی است مناسب بوده و از ویژگی های آن می تواند سبک بودن و کوچک بودن آن نام برد که به راحتی قابل انتقال است، برخی ها از پاف به عنوان صندلی میز توالت نیز استفاده می کنند.

کارخانه تولید صندلی پاف حصیری متنوع

چند مدل صندلی پاف حصیری داریم؟

چند مدل صندلی پاف حصیری داریم؟ انواع مدل صندلی پاف در طرح ها و رنگ های متنوع و اندازه و ارتفاع های متفاوت وجود داشته که استفاده از این نوع صندلی به دلیل زیبایی و جای کمی که اشغال می کند و علت جابجایی آسان آن یک محصول کاربردی است.

پاف در انواع مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که انواع آن شامل:

  • پاف مخملی: این صندلی زیبا در انواع ارتفاع ها وجود داشته و جنس رویه آن از مخمل است و شما می توانید با توجه به رنگ و طرح مبلمان خانه خود رنگ و طرحی را سفارش دهید که با وسایل منزل شما همانگی داشته باشد.
  • پاف حصیری: رویه آن از جنس حصیر بوده و به علت قابلیت ضد آب بودن می تواند انتخاب مناسبی برای مکان های شلوغ باشد چرا که با یک دستمال مرطوب و بدون این که آسیب ببیند لکه به وجود آمده روی آن پاک می شود.
  • پاف بافتنی: جنس روکش آن از کاموای بافته شده است و رنگ بندی متنوعی دارد.
  • پاف چرمی: ویژگی هایش کاملا شبیه به پاف حصیری است با این تفاوت بیشتر در محیط های رسمی کاربرد دارد.
  • پاف سنتی: که معمولا روکش آن از جنس گلیم و جاجیم بوده و برای فضاهایی با دکوراسیون سنتی بسیار مناسب می باشد.

خرید حضوری پاف حصیری بصورت عمده

خرید حضوری پاف حصیری بصورت عمده خرید پاف حصیری هم به صورت عمده و هم به صورت تکی در بسیاری از فروشگاه های مبلمان امکان پذیر است، فقط قبل خرید پاف توجه به چند نکته ضروری است و آن این است که شما برای چه محیطی از آن می خواهید استفاده کنید و رنگ و طرح آن با محیط مد نظر هماهنگی داشته و یا اگر تصمیم دارید که تضاد بین رنگ ها به وجود آید باید تضاد معنی داری باشد.

قیمت پاف با توجه به روکش آن و همچنین ارتفاع آن تعیین می شود و اگر شما به صورت عمده این محصول را تهیه کنید قیمت نسبت به تکی پایین تر آمده و شما از خرید خود سود می کنید.

که به طبع با توجه به این که پاف نیاز به کار دستی و ظرافت های خاص خود و جنس روکش محصول مثلا چرمی یا سنتی قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *