اولین تولید کننده خمره حصیری دسته چوبی در ایران

اولین تولید کننده خمره حصیری دسته چوبی در ایران.شرکت سفیران توسعه آفرین آوان اولین و بزرگترین تولید کننده و فروشنده انواع محصولات حصیری است. و هم چنین شرکت ما برای اولین بار در کشور خمره حصیری در سایز های مختلف را با دسته های چوبی ظریف و زیبا تولید می کند.

این خمره ها در سایز های ۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ با بلاترین کیفیت و بهترین متریال تولید می شوند.این خمره ها علاوه بر تنوع در سایز در طرح و نقش هم تنوع دارند و همینطور طبق سلیقه خودتان می توانید آنها را طرحدار یا ساده ثبت سفارش کنید.هم چنین هر طرح و نقشی که روی خمره ایجاد می شود و هم جنس و بافت خود محصول تماما طبیعی است و بسیار با طبیعت سازگار است.

یکی از مزیت های محصولات حصیری این است که علاوه بر کاربرد اصلی خودشان می توانید از آنها به عنوان وسیله دکوری استفاده کنید ،و استفاده از این محصولات طبیعی باعث می شود محیط سرشار از انرژی مثبت شود،همچنین به دلیل بافت طبیعی آنها به افزایش سطح سلامت محیط زندگی هم کمک خواهند کرد.و شما می توانید انواع محصولات حصیری از جمله خمره حصیری را از ما تهیه کنید. و همانطور که گفته شدما اولین تولید کننده خمره حصیری دسته چوبی در ایران هستیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *