اولین فروشنده خمره حصیری دسته چوبی

خمره حصیری یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات حصیری تولیدی ما است.تاکنون شاید خمره های حصیری را در سایز ها و طرح های متنوع در سایت ما یا هرجای دیگر دیده باشید،اما ما تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه خمره حصیری یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولاتمان است دست به نوآوری در تولید آن بزنیم.و نتیجه آن شد خمره حصیری دسته چوبی آن هم برای اولین بار. این محصول زیبا و شیک را تنها در اینجا خواهید یافت زیرا ما تنها تولیدکننده و فروشنده خمره حصیری دسته چوبی هستیم.

خمره حصیری دسته چوبی نیز مانند نمونه معمولی خمره های حصیری در سایز های ۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ تولید میشود.بافت این محصول بسیار ظریف و سفت است و چوب استفاده شده برای دسته های آن هم بسیار مرغوب است.

خمره حصیری کارایی بسیاری دارد.برخی از خمره حصیری به عنوان نظم دهنده اشیا خانه و آشپزخانه و خصوصا اتاق ها استفاده میکنند. از خمره حصیری به عنوان نگه دارنده خوراکی هایی مثل سیب زمینی و سیر و پیاز هم میتوان استفاده کرد.بهترین استفاده ای که از خمره حصیری میشود در نگه داری برنج است زیرا بافت خاص آن سبب عبور و مرور هوا در آن میشود و این باعث میشود که برنج در آن دچار تعریق نشود و در نهایت شته نمی زند.

اولین فروشنده خمره حصیری دسته چوبی.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *