بزرگترین فروشنده لوستر رافیا

صنایع دستی همیشه زیبا و پرطرفدار هستند. رافیا نوعی از صنایع دستی است که به تازگی وارد ایران شده ،محصولات رافیا به خصوص لوستر های زیبای رافیا مدت ها است در دنیا بسیار ترند و پرطرفدار شده است. رافیا به دلیل اینکه نخی وارداتی است که از درختان مناطق گرمسیری آفریقا وارد میشود محصولی به نسبت گران قیمت است،اما با این وجود هم خرید مستقیم از ما که واردکننده و تولیدکننده انواع لوستر های رافیا هستیم بهترین و به صرفه ترین راه است.

لوستر های رافیا بسیار سبک هستند و حمل آنها بسیار آسان است. اما به وجود این سبکی بسیار مقاوم اند و دوام و ماندگاری بالایی دارند. ما برای زیرساخت این لوستر ها از سیم های آهنی سبک اما مقاومی استفاده میکنیم که ایستایی و دوام کار را بسیار بالاتر میبرد.نخ های رافیا قابل شست و شو هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم اند.

لوستر های رافیا به دلیل جنس طبیعی و شکلی که دارند احساس طبیعی به محیط می دهند و سرشار از انرژی مثبت هستند. از این محصولات بیشتر در خانه هایی با سبک بوهو یا مراکشی استفاده میشود.همچنین از لوستر های ساده و شیک رافیا در سبک های مینیمال هم استفاده میشود، اما به دلیل زیبایی و خاص بودن محصول هر فردی با هر سبک و سلیقه ای از آن لذت خواهد برد و در هر خانه ای میتوان از آن استفاده کرد. لوستر های رافیا همچنین نمونه های دفرمه ای دارند که این روزها بسیار پرطرفدار و ترند است.

بزرگترین فروشنده لوستر رافیا.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *