بهترین قیمت استوانه حصیری در بازار

بهترین قیمت استوانه حصیری در بازار را در سایت ما می توانید پیدا کنید.سبد حصیری استوانه در دو شکل تولید می شود:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای خانه و آشپزخانه

سبد های حصیری استوانه علاوه بر تنوع در مدل در سایز و شکل هم توع دارند. سبد ها در سایز های:۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ و ۳۰×۳۰ و ۳۵×۳۵ و ۴۰×۴۰ و در اشکال مختلف ساده و طرحدار تولید می شوند. قابل تواجه شما عزیزان برای طرح دار شدن این محصولات حصیری کاملا از رنگدانه های طبیعی استفاده می شود.هم چنین محصولات حصیری به دلیل بافت طبیعی که دارند انرژی مثبت زیادی به محیط می دهند و برای دکوراسیون خانه های سبک بوهو بهترین انتخاب هستند.این محصولات که با الیاف حاصل از نخل ها تولید می شوند سازگاری بالایی با طبیعت دارند و هم چنین بسیار با دوام اند.

استوانه حصیری کاور گلدان که در عکس بالا مشاهده می کنید تمام کاربرد های سبد حصیری استوانه ای اعم از نظم دهنده رخت چرک و اسباب بازی های کودکان و قرار گرفتن در آشپزخانه به عنوان جای سیب زمینی و پیاز را دارد.علاوه بر این کاربرد های مهم از این نوع سبد حصیری استوانه ای می توان همانگونه که از اسمش پیداست به عنوان کاور گلدان استفاده کرد.

هم چنین این نوع استوانه حصیری به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن به عنوان زنبیل خرید یا پیک نیک هم مورد استفاده قرار می گیرد.و شما بهترین قیمت استوانه حصیری در بازار را از سفارش دهید.

÷

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *