ویژگی‌های ایمنی

تولید بهترین بادبزن حصیری بزرگ

بادبزن حصیری از پرکاردبردترین محصولات صنایع دستی است. این محصول در شرکت سفیران توسعه آفرین آوان به صورت عمده قابل سفارش است.از این محصول کاربردی به عنوان بادبزن کباب میتوان استفاده کرد، که به دلیل حصیری بودن بافت این محصول از نمونه فلزی منعطف تر است و همچنین از بادبزن های پلاستیکی با دوام تر و مقاوم تر است.یکی از مزایای قابل توجه بادبزن حصیری دسته دراز آن است که مانع سوختن دست هنگام بادزدن کباب میشود.

مواد ساخت بادبزن

از کاربرد های بادبزن حصیری علاوه بر کارایی آن برای بادزدن کباب در فصول گرم سال میتوان از آن به عنوان نوعی پنکه دستی جهت خنک کردن خود استفاده کرد. شرکت سفیرات توسعه آفرین آوان بزرگترین تولید کننده ی این محصول با کبفبت و با دوام و بسیار زیبا است، که بی شک بهترین محصول را به بازار عرضه می کند.

بادبزن حصیری به دلیل زیبایی که دارد جنبه تزیینی قابل توجه ای هم برای دیزاین محیط دارد.

خدمات پس از فروش

این بادبزن ها به اشکال مستطیلی و تبری و در سایز های کوچک ، متوسط و بزرگ و همچنین کبابی خیلی بزرگ تولید میشوند. این محصولات در تمامی سایز ها قابل سفارش به صورت عمده هستند. شرک سفیران توسعه آفرین آوان بزرگترین صادر کننده انواع بادبزن حصیری در اشکال و سایز های مختلف به کشور های مختلف ازجمله روسیه و عراق و عمان است.

از مواد اولیه ی ساخت بادبزن حصیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگ نخل

گزمه که همان چوب نخل است و به عنوان دسته بادبزن مورد استفاده قرار می گیرد

کاموا

ویژگی‌های ایمنی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *