تولید عمده سینی حصیری شیک با بهترین کیفیت

از حصیربافی برای درست کردن ظروف (سبد، زنبیل و غیره)، کلاه، زیلو، پرده و … استفاده می‌کنند که هر یک بیشتر در منطقه خاصی از ایران تولید می‌ شود. سینی حصیری شیک یکی محصولات حصیر بافی می باشد که برای ساخت آن از مواد اولیه با قیمت کم و اینکه خرید این کالا از خود تولید کننده و حذف واسطه باعث می شود قیمت عمده این کالا خیلی ارزان تر از فروشگاه باشد.

تولید عمده سینی حصیری شیک با بهترین کیفیت

شهرهای پیشتاز در تولید سینی حصیری در ایران

شهرهای پیشتاز در تولید سینی حصیری در ایران حصیربافی یکی از صنایع اصیل و بومی ایران می باشد که در بیشتر مناطق روستایی شمالی و جنوبی کشور خصوصا در کنار رودخانه ها و دریا رواج دارد و منبع درآمد بسیاری از روستاییان کشور می باشد. سینی حصیری با الیاف درخت نخل (لیف خرما)بافته شده است. حصیر بافی تقریبا در اکثر نقاط ایران به شکل های مختلف و با مواد اولیه گوناگونی که بر پایه الیاف گیاهی می باشد، رواج دارد. این هنر با توجه به مواد اولیه و نوع بافت دارای مجموعه های زیادی است. مواد اولیه در حصیربافی یا همان بوریا بافی شامل برگ درخت خرما، ساقه های نی باتلاقی مناطق گرمسیری، ساقه گندم و برنج و …. می باشد.

تولید و استفاده از این کالا در نقاط شمالی و جنوبی کشور به دلیل دسترسی آسان به مواد اولیه نظیر نی، نخل، داز و… رایج می باشد. این محصولات متنوع شامل قندان، سبد های حصیری متنوع ، بشقاب حصیری ، سینی حصیری شیک ، زیر قابلمه، لوستر، سفره، سبد میوه و …. می باشد که در سایزهای مختلفی بافته می شوند و همچنین برای زیباتر کردن این محصولات، با نخ و یا روکش های گلدار تزیین می توان کرد. ظروف حصیری که از برگ درخت خرما ساخته می شوند، قابل شستشو و مقاوم هستند و باید پس از شستن آنها سریعا خشک شود تا خراب نشود.

کارخانه تولید سینی حصیری قطر ۴۰ با کیفیتی بی نظیر

کارخانه تولید سینی حصیری قطر 40 با کیفیتی بی نظیر با خرید عمده از شرکت های تولیدی، می توان با قیمت های کمتر، سبد حصیری را تهیه کرد. تولیدی ها با هدف تامین و افزایش درآمد و صنایع دستی محصولات حصیری را تولید کرده و نیاز بازارهای داخلی را فراهم می کنند، این تولیدی ها برای بازارهای خارجی نیز می توانند ارز آوری خوبی داشته باشند.

سینی حصیری در انواع رنگ ها و انواع سایز و انواع مدل ها مانند سینی حصیری لبه دار، سینی حصیری گرد و… وجود دارد که از جنس های مختلف می توان آنها را تولید کرد. سینی حصیری مناسب برای پذیرایی کاملا دست ساز است. انواع سایز سینی حصیری قطر ۴۰، ۳۰، ۲۰ سانتیمتری قابل سفارش است که در قالب ها و تنوع بسیار قابل اجراست.

محصولات حصیری جایگزین مناسبی برای محصولات پلاستیکی شیمیایی به حساب می آیند زیرا که تمامی رنگ های بکار رفته کاملا گیاهی است و از رنگ های بی کیفیت در تولید آنها استفاده نمی شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *