تولید کنندگان صندلی حصیری خانگی

یکی از شیک ترین انواع صندلی برای استفاده در خانه در مکان هایی مانند پذیرایی، اتاق خواب، حیاط و حتی تراس خانه صندلی حصیری خانگی می باشد. این صندلی زیبایی خاصی به محیطی که در آن قرار می گیرد می بخشد و علاوه بر ان از ویژگی ها زیادی برخوردار است. این محصول توسط تولد کنندگان آن در انواع شکل های هندسی بسیار زیبا عرضه می شود و دارای ابعاد مختلفی است که همه افراد با هر سنی می توانند از این صندلی راحت استفاده کنند.تولید کنندگان صندلی حصیری خانگی

قابلیت حمل آسان صندلی حصیری

قابلیت حمل آسان صندلی حصیری

صندلی حصیری در واقع از یک چهارچوب چوبی بسیار محکم و ساقه های غلاتی مانند جو و گندم یا برگ درخت نخل ساخته شده است. این الیاف یا برگ ها به شکل حصیر در هم تنیده شده و به صورت کاملا محکم به این ساختار چوبی متصل شده اند.

حمل آسان صندلی یکی از ویژگی بسیار بارز و قابل توجه این محصول می باشد. این صندلی به غیر از چهارچوب اصلی آن که ممکن است تا حدودی وزن دارد بسیار سبک است و به راحتی می تواند توسط هر فردی حمل و جا به جا شود.

ساختار چوبی این صندلی ممکن است از چوب کاج، گردو یا راش باشد که از دسته چوب های بسیار محکم هستند ولی در عین استحکام از وزن چندانی برخوردار نیستند. این ساختار چوبی نسبت به ساختارهای فلزی از نظر وزنی قابل مقایسه نبوده و وزن بسیار کمتری دارند.

این محصول نسبت به همه انواع صندلی به غیر از صندلی پلاستیکی وزن کمتری دارد و طبیعتا حمل و نقل آن به وسیله دست به راحتی قابل انجام است.

همچنین انواع مشابه این صندلی ها می توانند به راحتی در داخل هم قرار بگیرند و به همین دلیل می توان چند عدد از آنها را به سهولت از مکان به مکان دیگر منتقل کرد. این قابلیت برای فروش عمده این محصول هم یک مزیت محسوب می شود زیرا با قرار دادن آنها در داخل هم و داشتن وزن بسیار کم هزینه حمل بار کمی خواهند داشت.

عرضه کننده صندلی حصیری خانگی

عرضه کننده صندلی حصیری خانگی عرضه کننده صندلی حصیری خانگی یکی از انواع صندلی را که می تواند در زیباسازی و تغییر دکوراسیون منزل نقش بسیار زیادی داشته باشد در انواع شکل های کلاسیک، مدرن و فانتزی به بازار عرضه کرده است و خریداران می توانند به صورت تکی یا عمده گزینه مورد نظر خود را سفارش دهند.

قبل از سفارش این محصول لازم است از قیمت روز این محصول آگاه شد و این کار را می توان از طریق تماس با عرضه کننده به راحتی انجام داد و یا در وب سایت فروشنده انواع محصولات را مشاهده نمود و در تماس با او از قیمت تک تک آنها اطلاع حاصل کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *