خرید خمره حصیری با کیفیت بدون واسطه

شما عزیزان می توانید انواع خمره حصیری با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را از شرکت سفیران توسعه آفرین آوان تهیه کنید. به این دلیل که بافندگان هنرمند ظریف کار بسیاری در شرکت ما مشغول به کار هستند، کالاهای تولید شده بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده به دست شما خواهد رسید، که این مسئله باعث می شود ما بهترین قیمت بازار را داشته باشیم.

انواع سایز خمره حصیری:

۱۵×۱۵

۲۰×۲۰

۲۵×۲۵

تنوع خمره های حصیری که ما تولید می کنیم فقط مربوط به سایز نیست بلکه خمره های ما به دو شکل ساده و طرحدار نیز تولید می شود و دست شما عزیزان برای خرید و سفارش کاملا باز است.

 

جنس خمره حصیری از الیاف درخت نخل است که در جنوب کشور می روید.

چرا خمره حصیری بهترین انتخاب برای نگه داری برنج است؟

یکی از دلایل بهترین بودن این محصول تنوع و زیبایی آن است.به دلیل بافت جذابی که دارد و ارزش محصولات دستباف به دکوراسیون آشپزخانه هم زیبایی می بخشد.دلیل دیگر سازگاری این محصول با محیط زیست و دوام بالای آن است.

و مهم ترین دلیلی که خمره حصیری از دیگر محصولات برای نگه داری جای برنج انتخاب هوشمندانه تری است بافت این محصول است.به سبب وجود منافذ ریز در بافت آن هوا به آسانی از آن عبور مبکند و مانع موس و شته زدن برنج می شود.و همواره برنج را خشک و سالم نگه می دارد.

بازار آنلاین محلی

شما می توانید از این محصول کاربردی علاوه بر جای برنج به عنوان محل نگه داری انواع حبوبات دیگر نیز استفاده کنید،و بر سلامت مواد غذایی و زندگی خود بیفزایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *