خرید مستقیم سبد نان با کنف

خرید مستقیم سبد نان با کنف جنس عالی و اشکال و ابعاد متنوع در بهتربن قیمت از طریق این نمایندگی و مرکز بزرگ فروش میسر و امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم سبد نان با کنف

آموزش ساخت سبد نان کنف

آموزش ساخت سبد نان کنف را برای شما عزیزان شرح می دهیم؛شما می‌توانید با یک کارتن غیرقابل استفاده یک سبد نان زیبا و کارآمد بسازید. ابتدا باید لبه‌های بالایی کارتن را ببرید تا چیزی به عنوان درپوش روی آن نماند.

ارتفاع سبد باید حداقل ده  سانتی‌متر باشد پس اگر کارتن شما مرتفع‌تر است، اضافه آن را ببرید. کارتن را برعکس کنید و کف آن را سرتا سر با چسب بچسبانید تا در پایینی آن کاملا با چسب پوشیده شود.

حالا کنف را به دور تا دور کارتن بچسبانید تا دیواره کاملا پوشیده شود. طول و عرض کارتن را اندازه بگیرید و لباسی برای داخل کارتن که نون در آن قرار می‌گیرد آماده کنید.

می‌توانید ارتفاع لباس یا کاور داخل کارتن را چند سانتی‌متر بیشتر بگیرید تا بتوانید آن را به لبه بیرونی کارتن هم بدهید. با استفاده از روبان آن را تزددن کنید تا زیبا تر شود.

جای نانی سبدی یکی از بهترین نوع ظروف نگهداری نان در مسافرت ها و سر سفره در خانه می باشد که در سرویس آشپزخانه هر نوعروسی وجود دارد،

این کالای با ارزش بسیار مفید بوده و موجب می شود انواع نان های مختلف را در آن قرار دهید و از شر کپک زدگی و آلودگی ها و أنواع میکروارگانیسم هایی که به کیفیت نان لطمه وارد می کنند و باعث انتقال بیماری های جدی در انسان می شوند پیشگیری نمایید.

سبد نان کنفی یک وسیله کاربردی و لازم برای یک زندگی می باشد. این کالا باعث نگهداری انواع نان و تازه ماندن و مرغوبیت آن در طولانی مدت می باشد. امروزه طرح های فوق العاده شیک و زیبا از این محصول در بازار عرضه می شود.

فروش ویژه سبد نان کنفی

فروش ویژه سبد نان کنفی در اشکال هندسی مختلف با ابعاد متنوع با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت و شیک ترین نوع سبد از طریق این مرکز فروش به صورت مستقیم صورت می گیرد.

این محصول ارزشمند که  محافظی برای نان ها عمل می کند دارای انواع مختلفی از شیک ترین مدل ها و جدید ترین جنس ها می باشد، رنگ بندی بینظیر و بسیار متنوع آن دل هر سلیقه ای را به دست می آورد.

این محصول در اشکال مختلف و زیبا تهیه شده و می تواند نان ها را به مدت طولانی تری در خود نگه دارد و به کیفیت نان آسیب وارد نکند، این نوع جای نانی دارای پارچه نخی که هوا را در داخل آن و بین نان ها به گردش در آورده و از آسیب و بو گرفتن نان ها جلوگیری به عمل می آورد.

خرید جا نانی سبدی به صورت عمده از طریق شرکت های تولیدی و نمایندگی های فروش در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این نمونه تولیدی در بازار داخلی بسیار شناخته شده و یک برند تجاری معتبر می باشد.فروش سبد کنفی بسیار پر رونق بوده و دارای بیشترین متقاضی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *