سبد حصیری نوزاد از کجا بخریم؟

سبد حصیری نوزاد از جنس حصیر نخل خرما تولید می شود این سبد برای حمل بچه در نقاط مختلف منزل و خارج از منزل کاربرد زیادی دارد و این سبد ها اصلا حساسیت زا نمی باشند با خواص و انواع سبد حصیری در قسمت های بعدی آشنا می شویم.

سبد حصیری نوزاد از کجا بخریم؟

انواع سبد حصیری نوزاد

انواع سبد حصیری نوزادسبد های حصیری با توجه به اینکه مواد اولیه آن طبیعی است از مقاومت بالایی برخوردارند همچنین این سبد برای نوزاد آرامش بخش می باشد سبد های حصیری در چهار رنگ صورتی، بنفش، قرمز و آبی می باشند تمام محصولات حصیری به وسیله دست بافته شده اند و هیچ ماشینی تولید آن نقش ندارد محصولات حصیری می توانند جایگزین خوبی برای محصولات شیمیایی و پلاستیکی باشد سبد های حصیری قابلیت حمل بار با وزن های ١۵ تا ٢٠ کیلو گرم را دارند که محصولات پلاستیکی اینقدر تحمل ندارند تمام رنگ های به کار رفته در حصیر طبیعی و کاملا گیاهی می باشند از محصولات حصیری می توان در تزئینات هم استفاده کرد این سبد ها در مناطق گرمسیری و مرطوب بسیار مناسب می باشند تمام سفارشات در ابعاد و رنگ های مختلف قابل تولید می باشند.

از حصیر برای حمل نوزاد، رفتن به خرید، استفاده در صندوق ماشین، تزیین دیوار های خانه، برای حمل نان، مناسب برای پتو و ملافه، برای نگهداری کتاب استفاده می شود.

فواید محصولات حصیری :کاملا دست ساز است، قابل شست و شو می باشد، بسیار سبک و محکم و قابل استفاده در همه جا می باشد محصولات حصیری با توجه به اینکه از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده اند مواد غذایی را در مدت طولانی تری سالم نگه می دارند و همچنین می توان از آن برای نگه داری اسباب بازی کودکان استفاده کرد و آنها را با طبیعت آشنا کرد.

سبد های حصیری مخصوص کودکان در سه شکل مربع و بیضی و مستطیل تولید می شوند که دارای رنگ های متفاوت و شاد و مناسب باروحیه کودکان می باشند در شکل های عروسی تولید می شوند و سبد های اتاق کودک  شکل های استوانه ای و گرد چهار گوش دارند.

بهترین قیمت سبد حصیری حمل نوزاد

بهترین قیمت سبد حصیری حمل نوزادبازار خرید و فروش سبد های حصیری به دلیل ارزان بودن قیمت سبد حصیری رونق فراوانی دارد  و پارامتر های مختلفی در تعیین قیمت این محصولات حائز اهمیت است، مقدار مواد اولیه به کار برده شده در تولید آن و نوع محصول و  شرکت سازنده و حجم و سایز سبد در تعیین قیمت تاثیر دارند.

سبد های حصیری در اندازه ها و انواع مختلف به بازار عرضه می شوند شما می توانید با مراجعه به بازار حصیر چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی قیمت و کیفیت این محصولات را بررسی کنید و یه خرید خوب و ایده آل داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *