صادر کننده صندلی حصیری پلاستیکی

صادر کننده صندلی حصیری پلاستیکی شرکت های بازرگانی و تجار می باشند که این محصول را به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتریان به کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه و افغانستان و پاکستان صادر می کنند و برعکس تولیدات کشورهای دیگر را به بازار ایران داخل می کنند و یا این که به جای آن ارز وارد می کنند که این ارز آوری می تواند برای اقتصاد کشور مفید باشد.

صادر کننده صندلی حصیری پلاستیکی

کیفیت جنس صندلی حصیری

کیفیت جنس صندلی حصیری صندلی حصیری پلاستیکی یکی از چندین مدل صندلی تولید شده در کشور می باشد که در اندازه های مختلف و در ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. صندلی های حصیری رنگ بندی های مختلفی دارند و در ست های چهار تایی و یا شش تایی در بازار موجود می باشند. خریداران این محصولات اغلب هتل داران و رستوران داران می باشند. برای تولید این محصولات از پلاستیک درجه یک استفاده می شود و این پلاستیک ها را به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته تبدیل به صندلی پلاستیکی می کنند.

هر چه ضخامت این محصولات بیشتر باشد قیمت ها هم بالاتر می رود. صندلی های باکیفیت در مقابل فشار و ضربه مقاوم می باشند و از این جهت عمر زیادی هم می کنند به خاطر همین برای خریدار باصرفه است. نمونه های پی وی سی از نمونه های پلاستیکی کیفیت برتری دارند و قیمت آن ها هم زیاد است. بیش از نیمی از محصولات تولید شده در کارخانه به خارج از کشور صادر می شوند.

قیمت فروش صندلی حصیری پلاستیکی

قیمت فروش صندلی حصیری پلاستیکی قیمت فروش صندلی حصیری پلاستیکی با توجه به ضخامت و کیفیت آن مختلف است. صندلی های حصیری باکیفیت قیمت بیشتری دارند چون میزان پلاستیک به کار رفته در تولید آن ها زیادتر است و همچنین در ابعاد و سایزبندی های مختلف تولید می شوند و اما نمونه های ظریف تر قیمت پایین تری دارندو با این که کیفیت کمی دارند اما مشتریان زیادی در داخل ایران دارد.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید به این سایت مراجعه کنید ما در این سایت انواع صندلی های پلاستیکی با مشخصات کامل و قیمت های متنوع را قرار داده ایم و مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. چنانچه سوالی  در مورد جنس صندلی حصیری و یا مراکز فروش و همچنین قیمت های لحظه آخری داشتید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات تولیدی باعث جذب مشتری هم از داخل ایران و هم خارج از کشور شده است. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *