عمده فروشی بشقاب حصیری گرد

حصیربافی یکی از صنایع دستی قدیمی کشورمان است که معمولا در شهر های جنوبی ایران و با دست های هنرمند مردمان محلی آنجا ساخته می شود.

صنایع دستی حصیری انواع مختلفی دارند و همچنین کاربردهای آنها نیز بسیار متنوع است و از جمله این وسایل می توان به بشقاب حصیری اشاره نمود که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این بشقاب ها کاربرد های مختلف دارند و در طرح های متنوعی نیز ساخته می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

عمده فروشی بشقاب حصیری گرد

ویژگی های یک بشقاب حصیری خوب

ویژگی های یک بشقاب حصیری خوب این بشقاب های زیبا که نمایانگر هنر و فرهنگ ایرانی است امروزه نیز در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یک بشقاب حصیری خوب دارای ویژگی هایی است که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

اول آن که این بشقاب ها با حصیر درست شده و به عبارتی بافته می شود و جنس این حصیر ها باعث سبکی آن شده و حمل آن را آسان نموده است، همچنین برخلاف تصور خیلی ها جنس های حصیری حشرات را به خود جذب نمی کند و به همین علت در قدیم بیشتر وسایل را حصیری درست می کردند.

بشقاب های حصیری دارای دو مدل کاسه ای و تخت هستند این دو مدل کاربرد های مختلفی دارند برای مثال از بشقاب های کاسه ای که دارای یک لبه هستند به عنوان بشقاب میوه برای گذاشتن بر روی میز و از بشقاب های تخت نیز برای قرار دادن زیر قابلمه و تابه های داغ برای جلوگیری از خراب شدن رو میزی و یا سفره استفاده می شود.

علاوه بر این کاربرد ها این بشقاب ها به عنوان کالایی تزیینی برای زیبایی بیشتر خانه نیز کاربرد دارند و افرادی که دکوراسیون خانه را به طور سنتی چیده اند می توانند از این بشقاب ها استفاده نمایند.

تحویل فوری سفارشان بشقاب حصیری عمده

تحویل فوری سفارشان بشقاب حصیری عمده یکی از مشکلاتی که خریداران با خرید این محصول دارند این است که نمیدانند آن را از کجا می توانند تهیه نمایند و از جنس خوب آن اطمینان پیدا کنند زیرا این محصول نام برده شده همانطور که گفته شد بیشتر در جنوب کشور تولید شده و آن را نمی توان در هر مغازه ای پیدا کرد و یافتن آن نیازمند صرف زمان زیادی می باشد.

اما این مشکلات برای گذشته بود زیرا امروزه دیگر جای نگرانی نیست و خریداران در حالی که در خانه نشسته اند می توانند به مراکز خرید به طور اینترنتی مراجعه نمایند و انواع و اقسام مدل ها را دیده و خریداری نمایند و حتی می توان از این طریق خرید بشقاب حصیری عمده را نیز انجام داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *