فروشنده عمده سبد گل مصنوعی با رنگ های جذاب

فروشنده سبد گل مصنوعی عمدتا یا تولید کنندگانی هستند در زمینه تهیه و تولید انواع گل مصنوعی بصورت تک شاخه یا چند شاخه فعالیت دارند یا کسانی هستند که در زمینه واردات انواع گل و بوته مصنوعی مشغول به کار می باشند. بسیاری از این گل ها رنگ های شاد و جذابی داشته و به ایجاد محیطی فرح بخش در منزل یا محیط کار به ما کمک می کند.

فروشنده عمده سبد گل مصنوعی با رنگ های جذاب

تزیین سبد گل مصنوعی چگونه انجام می شود؟

تزیین سبد گل مصنوعی چگونه انجام می شود؟

برای تزیین سبد گل مصنوعی، معمولا از گل های مصنوعی مختلف که از جنس پارچه شمعی ساخته شده و قابل شستشو هستند و به گل های طبیعی بسیار شبیه می باشند استفاده می شود.

این گل ها از کیفیت بالایی برخوردار  بوده و علاوه بر شاخه و برگ هایی که هر شاخه بصورت مجزا دارد به شکوفه های زیبای رنگی و برگ های کوچک و بزرگ نیز آراسته می شوند.

قبل از اینکه گل ها را در سبد گل قرار دهند ابتدا قطعه ای اسفنج با دوام را با استفاده از چسب مخصوص و سیم نازک به کف سبد متصل می کنند، پس از آن، متناسب با اندازه سبد، گل های کوچک، متوسط و بزرگ را بکار می برند.

ابتدا گل های بزرگ تر را که شاخه های بلند تری دارند در اسفنج جا می دهند و اطراف آن را با انواع برگ ها و غنچه های کوچک و بزرگ پر می کنند.

پس از این مرحله نوبت به دیزاین دادن به ظاهر کلی سبد گل مصنوعی می رسد که برای این کار از گل هایی در اندازه های مختلف استفاده می شود.

ساقه گل های مصنوعی به گونه ای طراحی شده که بوسیله سیم نازکی که در وسط آن قرار دارد براحتی خم و راست شده و می توان زاویه و جهت قرار گرفتن گل را تنظیم کرد.

در پایان کار نیز با استفاده از روبان های پارچه ای که با رنگ گل های موجود در سبد هم خوانی داشته و در گوشه ای از سبد قرار می گیرد، تزیینات انجام شده را زیباتر کرده و جلوه خاصی به آن می بخشند.

سفارش سبد گل مصنوعی بصورت عمده

سفارش سبد گل مصنوعی بصورت عمده

در بسیاری از گل فروشی ها آن قدر کیفیت گل های مصنوعی بالا بوده و رنگ بندی گل ها به اندازه ای متفاوت است که سفارشات عمده متعددی از سوی تالار های پذیرایی، سالن های برگزاری مجالس و باغ  تالارهای مختلف جهت تهیه سبد گل مصنوعی به آن ها داده می شود. سفارش سبد گل های مصنوعی به دلیل ماندگاری و قابلیت شستشویی که گل های موجود در آن دارند متقاضیان زیادی داشته و می توان گفت این گل ها بیشتر از سبد گل های طبیعی به فروش می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *