فروشگاه سبد حصیری لباس نوزاد

فروشگاه سبد حصیری لباس نوزاد، در ابعاد و مدل های متفاوتی به ارائه محصولات خود می پردازد. این نوع از کالا، ویژگی های متعددی دارد و از سوی دیگر، زیبا نیز می باشد. ما در این بخش، بهترین سبد حصیری را برای شما معرفی می کنیم و از سوی دیگر، به چگونگی خرید آن نیز اشاره خواهیم نمود.فروشگاه سبد حصیری لباس نوزاد

سبد حصیری نوزاد برای خواب

سبد حصیری نوزاد برای خواب انواع سبد حصیری نوزاد برای خواب وجود دارد. این محصولات طراحی های ویژه ای نیز دارند که بیشتر الهام گرفته از حیواناتی همچون فیل، خرگوش، خرس و غیره است. سبدهای به شکل طراحی شده اند که بسیار راحت هستند و نوزاد در آن احساس آرامش کامل می کند.

نوع درجه یک، از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده است. به این ترتیب، حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و در همین حال، بافت بسیار محکمی هم دارد. به گونه ای که شما می توانید از طریق دو دسته ای که برای آن تعبیه شده، نوزاد را راحت از جایی به جای دیگر انتقال دهید.

البته برخی از مدل های آن بدون دسته هستند که باز هم به خوبی می شود در بغل گرفت و نوزاد را حمل کرد. گفتنی است که این سبدها برخی بدون روکش و برخی دیگر با پارچه های مخمل پوشیده می شوند. سبد برای خواب نوزادان، ابعاد گوناگونی هم دارند که به این صورت اند:

  • در سایز ۴۰*۷۰
  • در سایز ۳۰*۳۵
  • در سایز ۳۵*۴۰
  • در سایز ۴۰*۵۰

گفتنی است، بافت های این محصولات نیز متفاوت است و مشتری می تواند سفارش مدل خاصی را که مد نظر دارد را نیز ارائه کند. این نکته هم حائز اهمیت است که چنین سبدهایی با دست بافته می شوند.

خرید بهترین سبد حصیری نوزاد

خرید بهترین سبد حصیری نوزاد اگر در پی خرید بهترین سبد حصیر نوزاد هستید، به این نکته دقت کنید که بعضی از آنان جهت نشستن، خوابیدن و برخی دیگر برای نگهداری از لباس ها و وسایل آن طراحی می شوند. با این حساب، انواع سبد وجود دارد که هر یک، به کاری می آید.

ولی خریداران را نیز می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود که برخی به صورت جزئی و بعضی دیگر به شکل عمده محصول را تهیه می کنند.

مشتریان عمده که اغلب فروشندگان جزئی اند، راحت و با قیمت های ارزان می توانند از هر نقطه کشور، سفارش کالا را ارائه دهند. این کار کاملاً به صورت آنلاین و تضمین شده صورت می گیرد. با این شیوه، دیگر نیازی به طی کردن راه های طولانی نخواهید داشت.

همینطور برای خرید می توانید با بخش فروش این مجموعه نیز از طریق شبکه های اجتماعی و یا شماره های موبایل، تماس بگیرید. فروشنده شما را جهت تهیه بهترین محصول راهنمایی می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *