فروش عمده استوانه حصیری دسته چوبی

شرکت ما مدت ها قبل دست به تولید نوعی خمره حصیری دسته چوبی برای اولین بار در ایران کرده بود. به دلیل زیبایی و کارایی و همچنان علاقه زیادی که مشتریان به خمره دسته چوبی نشان دادند این بار ما استوانه های حصیری راهم با دسته های چوبی زیبا تولید کردیم. به شما این اطمینان را می دهیم که استوانه حصیری با دسته چوبی درست مانند خمره ها هم از نظر بافت بسیار ظریف و با کیفیت هستند هم چوب های به کار رفته در آنها بسیار مرغوب و با کیفیت است.

اگر قصد دارید محصولات حصیری را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید بهتر است آن را از ما که تولیدکننده این محصولات هستیم مستقیم خریداری کنید.استوانه حصیری دسته چوبی هم درست مانند مدل معمولی در سایز های متنوعی تولید میشود.این محصول در سایز های ۱۵×۱۵ ، ۲۰×۲۰ ، ۲۵×۲۵ ، ۳۰×۳۰ ، ۳۵×۳۵ ، ۴۰×۴۰ ، ۴۵×۴۵ و ۵۰×۵۰ تولید میشود.

استوانه حصیری کاربرد های متنوعی دارد،مثلا میتوانید از آن به عنوان نظم دهنده انواع چیزها و جای نگه داری خوراکی هایی مانند سیب زمینی و پیاز و انواع حبوبات و برنج استفاده کنید. دسته های چوبی زیبایی این محصول را چند برابر کرده اند و جنبه دکوری آن را قابل توجه تر کرده اند. همچنین این دسته های چوبی باعث میشوند این محصول با همه این کاربرد ها حمل آسان تری هم داشته باشد و به راحتی میتوانید آنرا جا به جا کنید.

فروش عمده استوانه حصیری دسته چوبی.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *