فروش عمده خمره حصیری دسته چوبی

خمره حصیری دسته چوبی محصولی جدید در بازار است که فقط توسط شرکت ما تولید میشود. تاکنون شاید بارها خمره های حصیری معمولی را دیده باشید اما شرکت سفیران توسعه آفرین آوان برای اولین بار در بازار محصولی را ارئه کرده که هیچ کجای دیگر نخواهید دید.بهترین راه خرید خمره حصیری یا هرمحصول حصیری دیگر خرید از تولیدکننده است زیرا شرکت ما به دلیل تولیدکننده بودن همیشه بالاترین کیفیت را همراه با بهترین قیمت ارائه می دهد.کیفیت در محصولات حصیری حرف اول را میزند زیرا طول عمر این محصولات به کیفیت آنها بستگی دارد و تمام محصولات ما از جمله خمره های حصیری تضمین کیفیت دارند.

خمره حصیری بهترین جایگزین برای محصولات پلاستیکی است زیرا به دلیل بافت طبیعی که دارد کاملا با محیط زیست سازگار است و مانند پلاستیک آسیب زننده نیست. دلیل دیگر این است که محصولی مانند برنج در محفظه های پلاستیکی دچار تعریق میشود و این باعث شته زدنش میشود اما خمره حصیری به دلیل سوراخ های ریزی که دارد هوا در آن در رفت و آمد است و مانع تعریق برنج و در نهایت شته زدنش میشود.

ترکیب چوب و حصیر در این محصول به قدری زیبا است که استفادهاز آن دکور خانه و آشپزخانه شما را چندین برابر زیباتر خواهد کرد.برای کسانی که خانه هایی با سبک بوهو یا مراکسی دارند داشتن این خمره ها از واجبات است.

 

این خمره ها در سایز های ۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ تولید میشوند.فروش عمده خمره حصیری دسته چوبی.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *