قیمت خرید سبد حصیری بزرگ در بازار تهران

صنایع دستی بسیار پرکاربرد که در دکوراسیون های آشپزخانه و منزل مورد استفاده قرار می گیرد سبدهای حصیری هستند که در سایز های متفاوت قابل تولید می باشند. این سبد های حصیری بسیار دکوراتیو هستند. کاربرد فراوانی در زندگی روزمره دارند. در بیش تر شهر های کشور به تولید این سبد می‌ پردازند قیمت سبد حصیری بزرگ در بازار تهران نسبت به سایرین بسیار مناسب است برای خرید به صرفه این محصول فقط کافی است اطلاعات لازم در رابطه با طریقه خرید را در دست داشته باشید.

قیمت خرید سبد حصیری بزرگ در بازار تهران

استانداردهای موجود در قیمت گذاری سبد حصیری

استانداردهای موجود در قیمت گذاری سبد حصیری قیمت سبد های حصیری بزرگ بسته به تراکم و اندازه آن ها متفاوت خواهد بود. البته در هر صورت قیمتی نسبتا بسیار مناسب است و به طور کلی هزینه خرید سبد های حصیری بسیار معقول است در زمان خرید سبد حصیری فاکتور هایی بسیار مهم در قیمت آن تاثیرگذار است از جمله این فاکتورها عبارت اند از:

  • ابعاد و اندازه : از مهم‌ترین مواردی که در قیمت سبد حصیری تاثیر دارد اندازه و ابعاد آن می‌باشد سبد های حصیری اندازه های مختلفی دارند و برخی از آن ها برای استفاده و نگهداری قاشق و چنگال خریداری می شوند ابعاد بزرگ ترین سبد ها برای نگه داشتن وسایل قابل استفاده است.سبد حصیری دسته دار مدل زیادی دارد.
  • دسته دار یا بدون دسته بودن سبد حصیری: در هنگام خرید سبد های حصیری باید به دسته دار و بدون دسته بودن آن توجه کنید زیرا هدف از خرید این سبد ها با هم متفاوت است. اگر برای حمل می خواهید از این سبد ها استفاده کنید بهتر است نوع دسته دار آن را خریداری کنید. در غیر این صورت نوع بدون دسته ها بسیار زیبا و پرکاربرد است.
  • انسجام بافت سبد: سبد های حصیری که با دست بافته می‌شوند انسجام بیش تری دارند ولی باید به این نکته توجه شود که در هر ردیف نسبت به ردیف قبل میزان انسجام یکسان باشد و فاصله بین ردیف ها یک اندازه به نظر برسد هر چقدر انسجام بافت سر سبد بیش تر باشد دوام آن بالاتر خواهد بود.
  • سبد حصیری درب دار یا بدون درب: انتخاب سبد های درب دار یا بدون درد بسته به هدف از خرید شما متفاوت خواهد بود اگر می خواهید آن را به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده کنید وجود درب در آن زیاد مورد اهمیت نیست ولی اگر از سبد های حصیری به عنوان سبد های نگهدارنده سبزی و میوه می خواهید استفاده کنید بهتر است نوع درب دار آن را تهیه کنید.

قیمت فروش سبد حصیری دسته دار با کیفیتی بی نظیر

قیمت فروش سبد حصیری دسته دار با کیفیتی بی نظیر قیمت فروش سبد حصیری دسته دار با کیفیتی بی نظیر در این مجموعه بسیار مناسب است و خریداران محترم به راحتی می توانند از طریق سایت این مجموعه خرید خود را ثبت کنند و با قیمتی مناسب بدون نیاز به واسطه محصول سفارش داده شده را در کم ترین زمان دریافت نمایید. سبد حصیری پاپیون دار مدل زیادی دارد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *