قیمت خرید سینی چوبی حصیری در بازار

به بافتن رشته هایی که به صورت الیاف گیاهی می باشد حصیر بافی می گویند و از آن برای بافت محصولاتی چون: سفره، زیر انداز، سینی و سبد استفاده می شود. قیمت انواع سینی چوبی حصیری در بازار بستگی به کیفیت آن محصول دارد هر چه این محصولات کیفیت بیشتری را داشته باشد به مراتب ممکن است که قیمت خرید آن بالا تر رود. این سینی ها یکی از محصولات پرفروش در بازار هستند که کاربرد های بسیاری دارند و افراد می توانند با هزینه مقرون به صرفه آن را به راحتی خریداری کنند.خرید این سینی ها به صورت عمده و بدون واسطه صد در صد هزینه بسیار کمتری را برای خریداران خواهند داشت.

قیمت خرید سینی چوبی حصیری در بازار

نکات مهم انتخاب سینی چوبی حصیری

نکات مهم انتخاب سینی چوبی حصیریامروزه محصولات حصیری به دلیل زیبایی و ظرافت و همچنین تنوع بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. از جمله این محصولات زیبا، سینی حصیری می باشد. سینی چوبی حصیری در سایز های متفاوتی بافته می شود و همچنین برای دکوراسیون های سنتی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات حصیری سازگاری بسیاری با محیط دارند برای انتخاب سینی حصیری باید دقت داشته باشید که از محصولاتی خریداری کنید که داری کیفیت بالایی باشند از جمله ویژگی های دیگری که این محصولات باید داشته باشند شامل این موارد می باشد:

  1.  قابل شستشو باشند.
  2. مقاومت زیادی داشته باشند.
  3. پس از شستن زود خشک شود تا از بین نروند.
  4. محکم و سبک باشند.
  5. در تمامی محیط ها قابل استفاده باشند.

همچنین چون این محصولات طبیعی هستند و از برگ درخت خرما تشکیل می شوند به همین دلیل مواد غذایی را مدت زمان بیشتری در خود حفظ می کنند.

فروش تضمینی سینی حصیری در سراسر کشور

فروش تضمینی سینی حصیری در سراسر کشورهنر حصیر بافی در بیشتر مناطق کشور ما به خوبی  انجام می شود و این محصولات در رنگ و طرح های مختلفی به فروش می رسند. فروش سینی حصیری با توجه به بافتی که دارند در سراسر کشور، توسط مراکز تولید معتبری انجام می شوند.

در بافت این محصولات از مواد طبیعی چون: ساقه نی، برگ درخت خرما، ساقه گندم، برنج و غیره استفاده می شود. لازم است بدانید که حصیر بافی یکی از صنایع مهم کشور ما می باشد که بیشتر مردمان روستاهای شمالی و جنوبی کشور مخصوصا از جنوب کرمان تا سیستان بلوچستان به صورت عمده این هنر را به زیبایی و با ظرافت بسیاری انجام می دهند.

امروزه فروش تضمینی سینی حصیری در سراسر کشور با رشد بسیار خوبی رو برو بوده است و افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های محصولات چوبی و یا فروشگاه های محصولات سنتی این سینی های طبیعی را به صورت عمده و یا تکی و با اطمینان برای خود خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *