قیمت فروش سبد حصیری قهوه ای با تخفیف ویژه

 

سبد حصیری قهوه ای، یکی از محصولات بسیار پرطرفدار است که برای نگهداری انواع میوه ها، سبزی ها، نان ها و غیره استفاده می شود و کاربرد های زیادی دارد.

قیمت فروش سبد حصیری قهوه ای با تخفیف ویژه

دسته بندی انواع سبد حصیری براساس قیمت

دسته بندی انواع سبد حصیری براساس قیمت سبد های حصیری، یکی از اقلام صنایع دستی محسوب می‌شود که، با توجه به جلوه ظاهری مطلوبشان مورد استقبال قرار گرفته است؛ همانطور که از نام سبد حصیری معلوم است، این سبد از جنس حصیر است و برای نگهداری میوه های خشک و برخی از وسایل دیگر که هنگام مسافرت و پیک نیک رفتن همراه خود می برید مورد استفاده قرار می گیرد.

سبد حصیری یکی از محصولاتی است که، در داخل کشور تولید می شود و این محصول بیشتر در مناطقی که صنایع دستی رواج دارد مثل شمال کشور تولید و در فروشگاه های سرتاسر شهرها و شهرستان ها عرضه می گردد که با توجه به نوع جنس و کیفیت شان و سایزشان قیمت های آنها با هم تفاوت دارد.

امروز انواع مختلف وسایل و سبد حصیری پلاستیکی که با طرح و شکل حصیر بافی تولید می شوند در بازار موجود است که هم قیمت نسبت ارزانی دارند و هم تنوع بسیاری دارند. این روزها دوستداران محیط زیست، افراد را به استفاده کمتر از پلاستیک تشویق می‌کنند؛ سبدهای حصیری چوبی می تواند جایگزین خوبی برای سبد های پلاستیکی باشد؛ قیمت سبد حصیری چوبی در بازار داخلی و خارجی بسیار متغیر است اما تولید کننده سبد چوبی حصیری معمولاً محصولات خود را با قیمت مناسب در بازار داخلی توزیع می کند.

قیمت خرید سبد حصیری پیک نیک در بهترین فروشگاه

قیمت خرید سبد حصیری پیک نیک در بهترین فروشگاه سبد حصیری پیک نیک در انواع های مختلفی در بازار موجود است که بر اساس جنس و یا نوع کاربردشان دسته بندی می شوند به عنوان مثال: سبد پیک نیک از نظر جنس به دسته های سبد مسافرتی، سبد پلاستیکی، سبد فلزی، سبد کنفی، سبد حصیری تقسیم بندی می شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد به صورت مثال: سبد فلزی دوام بالاتری دارد و اما سبد های پلاستیکی و حصیری سبک تر هستند و بهتر و راحت تر قابل حمل می باشد. وسایل حصیری نسبت به صنایع پلاستیکی که امروزه جایی زیادی در زندگی انسان پیدا کرده است که ویژگی های زیادی دارد؛ مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی آن عدم ایجاد مشکلات محیط زیست برای انسان و طبیعت و سایر موجودات زنده است.

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه انواع سبدهای حصیری با کیفیت، می توانید به فروشگاه های شهرها و وب سایت های اینترنتی مراجعه و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بازار حصیر تهران برای تولید کنندگان فرصت ایجاد می‌کند تا بتوانند محصولات خود را به بازارهای خارجی معرفی کنند و در کنار تولیدکنندگان داخلی به رقابت بپردازند خریداران عمده سبد حصیری پلاستیکی بزرگ، کالاهای خود را از طریق نمایندگی‌های معتبر با قیمت مناسب تهیه کرده و با فروش تکی کالا به سود بالایی برسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *