قیمت فروش سینی حصیری دسته دار با کیفیتی بی نظیر

محصولات حصیری این محصول بدست آمده از دل طبیعت در طرح های متفاوتی وجود دارد که یکی ازآنها سینی حصیری دسته دار است این نوع سینی به دلیل دستبافت بودن محبوبیت خاصی دربین مردم دارد هرچه کیفیت ان بالاتر باشد قیمت بیشتری برای این محصول گذاشته میشود .برای داشتن سینی حصیری با کیفیت کافیست به پیج های صنایع دستی جنوب سرزده و از انواع آنها در رنگ ها و طرح ها و قیمت های مختلف دیدن کنید. این محصول علاوه بر طرح و نقش زیبایش جنبه زینتی هم دارد که در ابعاد بزرگ و متوسط و کوچک به فروش میرسد . تولید کنندگان یا شرکت ها برای فروش این محصولات قیمت های مناسبی را عرضه کرده اند .

قیمت فروش سینی حصیری دسته دار با کیفیتی بی نظیر

بهترین نوع سینی حصیری با قیمتی استثنایی

بهترین نوع سینی حصیری با قیمتی استثنایی حصیر بافی یکی از صنایع دستی و هنرهای زیبایی می باشد که اززمان های دورتا به امروز در کشورهای مختلف جهان با موارد مختلف بافته و تولید شده و زیبایی را مهمان خانه هاکرده است . حصیر بافی در روستاهای کوچک مانند مینو از خطه خوزستان بافته میشود وهنر دست بانوان ایران زمین است . محصولات زیادی از حصیر تولید می شود که یکی ازانها سینی حصیری است که در ابعاد کوچک و بزرگ بافته می شود البته سینی حصیری کوچک زیبایی خاص خود را دارد . سینی حصیری ایکیا نوعی از سینی حصیری است که در نوع خود بهترین بوده و باقیمت استثنایی بفروش میرید. هنر اصیل حصیر بافی و‌کار دست را نمی توان قیمت گذاری کرد اما بنا به گیاهی که در بافت محصول استفاده میشود ونسبت و به رنگ وسلیقه ایی که خرج این محصول میشود میتوان قیمتی مناسب برای ان انتخاب کرد .

قیمت خرید سینی حصیری کوچک در بهترین فروشگاه

قیمت خرید سینی حصیری کوچک در بهترین فروشگاه سینی حصیری کوچک به طور کامل با دست بافته می شود وکاربردهای بسیاری از قبیل پذیرایی چایی ، قهوه ، نسکافه ابمیوه وغیره مناسب است . این محصول با کیفیت بالایی تولید شده وبااین سینی لذت سرو‌ نوشیدنی ها دوچندان است . همه سالانه شهرستان ها با برگزاری نمایشگاهای صنایع دستی محصولات خود را به نمایش گذاشته و انهارا به فروشگاها باقیمت مناسب میفروشند . این سینی ها دودسته محکم دارند، جنس بدنه این سینی الیاف گیاه است که این‌گیاه در توابع مینو از استان خوزستان رشد میکند . سینی های حصیری بخاطر داشتن طرح های فوق العاده و هنر دست بودن نه تنها در فروشگاها و بازار کشور ماایران بلکه بین کشورهای دیگر محبوبیت خاصی پیدا کرده اند . این محبوبیت باعث شده تولید کنندگان این محصول را به طور مستقیم در بازار داخلی و‌خارجی عرضه کنند. فروشگاه صنایع دستی گزینه خوبی برای خرید این محصولات هستند چون بی واسطه خریداری میشوند و قیمت انها مناسب است .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *