قیمت سبد حصیری خواب نوزاد در بازار تعیین شده است و با گشت و گزار در بازار به راحتی متوجه قیمت این سبد ها در بین فروشندگان مختلف می شوید اما باید به این نکته توجه کرد که واقعا این سبد ها مورد نیاز برای یک خانواده ای که نوزاد دارند می باشد. این خانواده ها علاوه بر این که نوزاد خود را دوست دارند، دوستدار طبیعت نیز هستند. همه ما از جا به جایی نوزادی که تازه خوابیده است می ترسیم زیرا باعث بیدار شدنش می شود اما این سبد ها کار را بسیار برای ما آسان کرده اند.

قیمت مناسب سبد حصیری خواب نوزاد با ارسال فوری

سبد های حصیری نوزاد چند مدل دارد؟

سبد های حصیری نوزاد چند مدل دارد؟ همانطور که می دانید انواع مدل سبد حصیری و غیر حصیری برای جابه جایی و خواب نوزاد وجود دارد. اما نکته مهم در خریدن سبد حصیری این است که این سبد ها بر خلاف سبد های غیر حصیری دارای کف صاف می باشند که بهترین مدل برای صاف نگه داشتن ستون مهره ها و فقرات نوزاد می باشد. وقتی ستون فقرات نوزاد به صورت صاف رشد کند، در آینده هیچ ترسی برای قوز شدن کمرش نخواهیم داشت. از مکان های مورد استفاده می توان به حمل و نقل از بیمارستان تا خانه و اینکه هنگام رفتن به مهمانی و حمل و نقل آن توسط مادری که تازه فارغ شده بسیار مناسب می باشد. جنس این سبد ها می تواند از برگ درخت خرما، ساقه خرما، نی و ترکه باشد. این سبد ها با وجود اینکه سبک هستند، اما می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند. سطح پایینی این حصیر ها به حالت ننویی می باشد که در مهمانی ها به راحتی با تکان دادن می توانید کودک خود را آرام کنید و یا او را خواب کنید. یکی دیگر از خصوصیاتی که مادران علاوه بر راحتی نوزادشان به آن توجه می کنند، زیبایی و شیک بودن می باشد که با این سبد های زیبای حصیری به آن دست پیدا می کنند.

پخش عمده سبد حصیری خواب نوزاد ارزان

پخش عمده سبد حصیری خواب نوزاد ارزان استان هایی که نسبت به تولید سبد حصیری نوزاد عمده فعالیت دارند به شرح زیر می باشد: سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان، فارس، مازندران، هرمزگان، بوشهر، یزد، گیلان و تهران. اگر شما با خواندن این توضیحات علاقه مند به خرید این حصیر های زیبا و کار آمد شدید، می توانید با مراجعه به وب سایت www.hasirco.com و دیدن طرح ها و قیمت ها و اندازه های مختلف این حصیر ها، نسبت به خرید اینترنتی و عمده این محصولات اقدام کنید. امروزه خرید اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *