مرجع فروش سفره حصیری بیضی

مرکز تولید سبد نان سنتی، محصولات خود را در طرح ها و رنگ های متنوع ارائه می دهد؛ می دانیم که امروزه برای ساخت سبد نان از مواد مختلفی استفاده می شود؛ اما با وجود مدل های جدید، بسیاری از مردم تهیه سبدهایی را که بافت و ظاهر سنتی دارند؛ ترجیح می دهند.

مرکز تولید سبد نان سنتی

طرح های خاص سبد نان سنتی

طرح های خاص سبد نان سنتی نان، بخش جدایی ناپذیر سفره ها در ایران و سراسر جهان است؛ اما قرار دادن آن بدون هیچ گونه پوششی بر روی سفره غذا یا روی میز چندان خوشایند نیست؛ همچنین نحوه نگهداری این خوراکی، بسیار مهم بوده و در صورت بی توجهی به آن، نان با سرعت بیشتری خشک یا بیات شده و طعم واقعی خود را از دست می دهد.

از زمان های گذشته تا کنون تولید انواع سبد نان، رواج داشته است؛ هنوز هم شاهد عرضه سبد نان سنتی با طرح های خاص می باشیم؛ این طرح ها علی رغم داشتن ماهیت سنتی، بسیار شیک، زیبا و امروزی پسند هستند.

در حال حاضر با توجه به اهمیت بیش از پیش دکوراسیون داخلی منزل، اکثر مردم به جلوه ظاهری میز غذای خود نیز اهمیت می دهند؛ به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال طرح خاص سبد نان می باشند.

لازم به ذکر است که برای ساخت سبد نان سنتی با طرح و مدل خاص از متریال های مختلفی استفاده می شود؛ سبدهای حصیری تزئین شده با نخ های رنگی از جمله اصیل ترین نمونه های سبد سنتی ایرانی جهت نگهداری نان به شمار می روند؛ البته سبدهای طرح سنتی را می توان با استفاده از پارچه های گوناگون نیز درست کرد.

بازرگانی سبد نان سنتی

بازرگانی سبد نان سنتی بازرگانی سبد نان سنتی، علاوه بر شکل ظاهری محصولات خود به کیفیت و ماندگاری آنها نیز توجه می کند؛ چرا که هدف اصلی تولید این سبدها، نگهداری نان بوده و در صورت نداشتن دوام کافی، کارآیی محدودی خواهند داشت.

به طور کلی انواع سبد نان به صورت درب دار و بدون درب طراحی شده اند. سبدهای فاقد درب، بیشتر به منظور تزئین میز و قرار دادن بر سفره در هنگام صرف غذا استفاده می شوند؛ زیرا نان در معرض هوا به سرعت خشک می شود؛ اما یک سبد درب دار را می توان جهت نگهداری نان به مدت طولانی تر به کار برد.

به طور معمول آنچه به عنوان سبد نان سنتی فروخته می شود؛ حاصل هنر حصیربافی بوده که در نقاط مختلف کشور (از جمله مناطق جنوبی) مشاهده می شود؛ این سبدها، علاوه بر داشتن شکل و ظاهر زیبای سنتی، بسیار محکم و بادوام بوده و می توان سال های سال از آنها استفاده نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *