مرکز تولید سینی حصیری محکم بزرگ

مرکز تولید سینی حصیری محکم بزرگ در ایران انجام می پذیرد. تولید سینی حصیری به خاطر این که شکل زیبایی دارد و یکی از سوغاتی های بیشتر استان های کشور محسوب می شود هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد. این محصول بیشتر در کارگاه های کوچک در سطح شهرها انجام می پذیرد و از حصیر های مختلف و در شکل ها و طرح های متنوع تولید و به صورت حضوری و یا اینترنتی عرضه می شود.

مرکز تولید سینی حصیری محکم بزرگ

نکات مهم در مورد سینی حصیری محکم

نکات مهم در مورد سینی حصیری محکم سینی های حصیری محکم در بعضی از شهرهای جنوبی کشور تولید می شوند و در واقع منطقه ی اصلی تولید این محصول شهرهایی مثل خوزستان و یا هرمزگان و بوشهر محسوب می شود. سینی های حصیری از بوته های خشک و برگ و شاخه های درختان خرما به دست می آید. این برگ ها به کمک دستان با تجربه زنان و مردان این مناطق تبدیل به سینی حصیری می شود و کاربردهای زیادی دارد.

این محصولات خیلی سبک هستند پس بنابراین شخصی که از این محصول استفاده می کند به خاطر سنگینی این سینی دچار مشکل نمی شود دوم این که طرح و شکل زیبایی دارد و می توان هم به صورت تزئینی و هم در مراسم های مختلف از آن استفاده کرد. به خاطر این که کف این سینی ها محکم است می توان از آن برای گذاشتن میوه و یا استکان های چایی و غیره استفاده کرد.

سفارش عمده سینی حصیری بزرگ

سفارش عمده سینی حصیری بزرگ سفارش سینی حصیری بزرگ در این سایت انجام می پذیرد. انواع این محصول در سایز بندهای مختلف و همچنین طرح ها ی مختلف با توجه به نیاز مشتری عرضه می شود. خریداران عمده ای این محصول اغلب مغازه داران و فروشندگان در سراسر کشور می باشند که این محصول را خریداری می کنند و به صورت جزئی و ارزان تر می فروشند. این مراکز می توانند به این سایت مراجعه کنند و میزان نیاز خود را ثبت نمایند. سایت بعد از بررسی در سریع ترین زمان این محصول را برای آن ها ارسال می کند.

بیشتر تجار و بازرگانان هم برای صادرات از این محصول استفاده می کنند و قبل از صادرات این محصول را از تولیدکننده می خرند و آن را به کشورهای حومه ی خلیج فارس و دریای عمان و حتی کشورهای اروپایی می فرستند. هر ساله جشنواره هایی در اروپا برپا می شوند و در آن جا انواع صنایع دستی در معرض دید قرار داده می شوند. نمونه های حصیری هم یکی از این صنایع هستند که در معرض دید و فروش قرار داده می شود و مشتریان زیادی هم دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *