مرکز خرید سینی حصیری محکم کاموایی

مرکز خرید سینی حصیری محکم کاموایی امروز با قدرت تمام در حال خدمات رسانی به مردم عزیز در سراسر کشور می باشد. این محصول طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور دارد و کیفیت بالا و زیبایی منحصر بفرد آن، باعث می‌ شود به محصولی صادراتی تبدیل گردد. شما عزیزان می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول به سایت همین مرکز خرید مراجعه کنید و در صورت نیاز آن را ثبت سفارش کنید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را دریافت نمایید.

مرکز خرید سینی حصیری محکم کاموایی

مشخصات کامل سینی حصیری محکم

مشخصات کامل سینی حصیری محکم سینی حصیری محکم بسیار زیبا و کاملا ارگانیک بوده و مناسب ترین ظرف برای قراردادن انواع میوه، نان، خوراکی های مختلف و حتی چیدن با سلیقه هفت سین نیز می باشد. همچنین می توانید به عنوان آجیل خوری و شکلات خوری آن را به عزیزترین فرد زندگی خود (مادر، دوست، همسر و…) هدیه دهید.

این دسته از محصولات حصیری معمولا از نخل و کاموا بافته شده اند که قابلیت شستشو دارند اما بهتر است در ماشین ظرف‌شویی نگذارید و با آب ولرم شسته شود. همچنین علاوه بر دارا بودن ظاهری شیک و زیبا، بسیار محکم و مقاوم هستند.

سینی حصیری کاموایی تماما از کاموا بافته شده است اما زیر ساخت آن از چوب حصیری می باشد. برای تزیین این سینی زیبای ساخته شده از چوب حصیر، از کامواهای رنگی استفاده می‌ شود و دارای نقش‌ های هندسی فوق العاده ای هستند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، شستشو و هر گونه آسیبی دارند.

قیمت انواع سینی حصیری کاموایی

قیمت انواع سینی حصیری کاموایی خریداران برای استعلام قیمت سینی حصیری کاموایی در طرح و نقش های مختلف می توانند با تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق همین سایت اقدام نمایند. خرید سینی حصیری کاموایی درجه یک در بازار عمده رو به افزایش می باشد. به همین دلیل قبل از خرید لازم است قیمت جدید آن را استعلام بگیرید و سپس خرید از این سایت را تجربه نمایید.

هرچه میزان فروش این محصول بیشتر شود، قیمت آن نیز برجسته تر می شود. امروزه قیمت این دسته از محصولات به راحتی نیز از طریق وب سایت ها قابل دریافت است. قیمت فروش عمده این محصول در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن می توان به درجه کیفیت و میزان نقش و نگار این محصول اشاره کرد.

مجموعه ما مناسب ترین قیمت ها را برای بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود تعیین نموده است تا هم خریداران و هم فروشندگان از این معامله سود بالایی را بهره مند شوند و تمام خریداران توان خرید این محصول را داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *