مرکز فروش سبد حصیری گرد بزرگ در تهران

اگر شما نیز به یکی از مراکز فروش انواع صنایع دستی در تهران مراجعه کنید می توانید نمونه های مختلفی از سبد حصیری گرد بزرگ را مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. این سبدها که معمولاً توسط هنر دست هنرمندان ماهر شهرهای شمال کشورمان بافته می شوند دارای زیبایی و جذابیت بسیار زیادی می باشند و یکی از بهترین گزینه ها برای قرار دادن نان، میوه، آجیل و سایر موارد خوراکی به شمار می روند.

مرکز فروش سبد حصیری گرد بزرگ در تهران

وجه تمایز سبد حصیری گرد بزرگ با دیگر سبدها

وجه تمایز سبد حصیری گرد بزرگ با دیگر سبدها به طور کلی محصولاتی که با استفاده از الیاف گیاهانی مانند نخل بافته می شوند دارای زیبایی و استحکام بالایی بوده و از سال های بسیار دور تاکنون نقش بسیار مهمی در زندگی ما انسان ها ایفا می نمایند. این الیاف کاملاً گیاهی و ارگانیک هستند و استفاده از آن ها هیچ نوع آسیبی برای انسان و طبیعت به همراه نمی آورد. محصولات حصیری دارای تنوع بسیار زیادی هستند که یکی از انواع آن ها سبد های گرد حصیری می باشند که دارای ابعاد و اندازه ای بزرگ تر از سایر نمونه های آن هستند.

مهم ترین وجه تمایز سبد حصیری گرد بزرگ با دیگر سبدها این است که اندازه ای بزرگ و وسیع دارد و به راحتی می توان درون آن مواد خوراکی مانند نان، میوه و یا تخم مرغ قرار داده و از آنها استفاده نمود. شایان ذکر است که برای تولید این نوع سبد از الیاف دو لا بافت استفاده می نمایند و همین امر موجب افزایش دوام و استحکام سبد شده است.

برخی از نمونه های این سبدها در دو طرف خود دارای دسته هایی هستند که قابلیت حمل و نقل آن ها را بسیار آسان نموده است و می توان به راحتی این سبدها را جا به جا نمود.

لیست قیمت انواع سبد حصیری گرد بزرگ

لیست قیمت انواع سبد حصیری گرد بزرگ بافت سبدهای حصیری سال های سال است که در کشورمان ایران انجام می پذیرد و معمولاً برای بافت آن از الیاف گیاهی و چوب بامبو استفاده می شود؛ این سبدها از نظر شکل ظاهری دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین نوع آن ها صبد حصیری گرد بزرگ است که قطر دایره آن تقریباً ۲۸ سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز ۶ سانتی متر است که کارایی فراوانی در زندگی ما دارد و می توان از آن برای نگهداری بسیاری از موارد خوراکی استفاده نمود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست قیمت انواع سبد حصیری گرد بزرگ با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم، سفارش خود را ثبت کرده و نمونه های زیبای آن را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *