نمایندگی خرید صندلی حصیری ایرانی

نمایندگی خرید صندلی حصیری ایرانی در شهرهای مختلف کشور فعال است. این نمایندگی ها که از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند به فروش محصولات به نرخ درب کارخانه و به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتری اقدام می کنند. خریداران این محصولات هم به صورت کلی و عمده ای مغازه داران و فروشگاه های داخل شهر می باشند. صندلی حصیری ایرانی از نظر کیفیت و قیمت نسبت به نمونه های وارداتی برتری دارد. نمایندگی خرید صندلی حصیری ایرانی

بافت زیبا و منظم صندلی های حصیری

بافت زیبا و منظم صندلی های حصیری صندلی های حصیری از مواد اولیه ی درجه یک تولید شده اند. نمونه های مختلف صندلی حصیری در داخل کشور موجود می باشد که از جنس پلاستیک و یا چوب و یا حصیر تولید شده اند.

  • نمونه های پلاستیکی که بر روی آن ها طرح هایی شبیه به حصیر شکل گرفته است. این صندلی ها در ابعاد مختلف و در سایزبندی های کوچک و بزرگ تولید شده اند. این محصولات در ست های ۴ نفره و یا ۶ نفره به فروش می رسند. البته بعضی از فروشگاه ها و مغازه داران هم به صورت عمده ای خرید می کنند.
  • صندلی های حصیری که از چوب و حصیر هستند هم مشتریان زیادی دارند. این صندلی ها برای داخل حیاط و بالکون خانه ها مناسب می باشند. این محصولات هم در ابعاد مختلف و طرح های متنوع تولید می شوند. بعضی از این محصولات دارای پایه های چوبی و صندلی های حصیری می باشند که با این که کیفیت پایینی نسبت به نمونه های دیگر دارد اما به خاطر شکل و ظاهر زیبا مشتریان زیادی را توانسته است جذب کند.
  • صندلی های دیگری هم هستند که دارای پایه های فلزی می باشند و این صندلی ها نسبت به نمونه های چوبی  و حصیری مقاومت تر است و در برابر ضربه و فشار  استحکام بیشتری دارد.

فروشگاه عرضه صندلی حصیری ایرانی

فروشگاه عرضه صندلی حصیری ایرانی فروشگاه عرضه صندلی حصیری ایرانی در تهران مشغول به فعالیت است. در این فروشگاه انواع مدل صندلی های حصیری در جنس های پلاستیکی و یا چوبی و یا حصیری در معرض دید مشتری قرار داده می شود. این فروشگاه محصولات خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروش می رساند. در فروش اینترنتی صندلی با مشخصات کامل و قیمت های آن درج می شوند و اگر مشتری محصولی را پسندید آن را انتخاب می کند و محصول خریداری شده در سریع ترین زمان برای او ارسال می شود.

کیفیت بالا و قیمت پایین و همچنین بافت زیبا صندلی های حصیری باعث جذب مشتری هم از داخل ایران و هم از خارج از کشور شده اند. صادرات انواع صندلی حصیری به دیگر کشورها از جمله همسایگان و حتی کشورهای اروپایی به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *