قیمت فروش صندلی تک حصیری

ساخت صندلی حصیری و چوبی قدمتی بسیار طولانی دارد و پس از ابداع صندلی های پلاستیکی تولید این محصولات کاهش یافت. در سال های اخیر تولید صندلی حصیری به عنوان یک وسیله دکوراتیو بسیار رایج شده است و از آن در زیباسازی انواع دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. یکی از انواع این محصول صندلی تک حصیری است که در اندازه های مختلف با اشکال هندسی متفاوت تولید می شود. قیمت فروش این محصول با توجه به نوع چوب و ابعاد ساخت آن متفاوت است و می توان از طریق تماس با فروشنده از آن مطلع شد.

قیمت فروش صندلی تک حصیری

بررسی کیفیت صندلی حصیری

بررسی کیفیت صندلی حصیری

صندلی حصیری یکی از سبک ترین انواع صندلی ها به شما می رود و به همین جهت به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود. بهترین این محصول دارای چهارچوب ساخته شده از چوب درختانی مانند کاج یا راش و گردو است که در مقاومت کلی این محصول نقش اصلی را ایفا می کند.

این صندلی ممکن است از ساقه های غلاتی مانند گندم، یولاف یا جو ساخته شود که نسبت به نوع ساخته شده از برگ نخل مقاومت کمتری داشته اما از ظرافت بیشتری برخوردارند.

اخیرا در ساخت چهار چوب این محصول یا صرفا در پایه های آن از آلیاژهای مختلف فلزی استفاده می شود که بر وزن صندلی افزوده ولی استحکام و ماندگاری آن را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.

کیفیت صندلی حصیری می تواند در ماندگاری آن بسیار موثر باشد مثلا میزان مقاومت این محصول دز برابر نور خورشید، حشرات و رطوبت نقشی تعین کننده در طول عمر این محصول ایفا می کند هر چند بهتر است برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به انواع این صندلی از قرار دادن این محصول در معرض چنین عواملی خودداری نمود.

نحوه اتصال ساقه یا برگ های قسمت حصیری این صندلی به چهارچوب اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چقدر این اتصال محکم تر باشد کیفیت صندلی حصیری بیشتر است.

عرضه کننده صندلی تک حصیری

عرضه کننده صندلی تک حصیری عرضه کننده صندلی تک حصیری تامین کننده یکی از زیباترین انواع صندلی در بازار این محصولات است و در رنگ های طبیعی چوبی ساخته شده است که می تواند دکور فضاهایی مانند نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب را به کلی تغییر دهد و در حیاط یا تراس به عنوان یکی صندلی تک محلی برای استراحت و آرامش باشد.

این محصول در انواع شکل و طرح تولید شده است و با کیفیت مناسب توسط عرضه کننده این محصول ارائه می شود.

خریداران این نوع صندلی حصیری می توانند به سهولت و از طریق تماس تلفنی و یا وب سایت اینترنتی با عرضه کننده ارتباط برقرار کنند و سفارش خود را اعلام نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *