تولید کننده سفره حصیری شمالی

سفره حصیری شمالی یکی از مدل سفره های موجود در بازار فروش صنایع دستی شما می باشد این نوع محصول به خاطر ویژگی های خاصی که دارد همیشه مورد علاقه اکثر مردم قرار گرفته است هم اکنون افراد زیادی در زمینه تولید سفره حصیری شمالی در منطقه شمال مشغول به فعالیت هستند تولیدکننده سفره حصیری شمالی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و مدل های خاصی که برای این کار وجود دارد اقدام به تولید سفره حصیری برآورد و اندازه های مختلف می کنند.

تولید کننده سفره حصیری شمالی

استحکام بالا سفره حصیری

استحکام بالا سفره حصیری

استفاده از سفره در بین ما ایرانیان از زمان های گذشته رواج داشته است، به طوری که در هر دوره انواع خاصی از این سفره ها مورد استفاده قرار گرفته در بعضی از مناطق کشورمان زنان خانه دار با توجه به مواد طبیعی موجود در منطقه خود اقدام به تولید انواع مختلفی از سفره‌های سنتی می‌کنند. یکی از این سفره ها سفره حصیری می باشد که هم در مناطق شمال و هم در جنوب افراد زیادی تبحر خاصی در زمینه تولید این نوع سفره را دارند.

سفره در مدل های مختلف از جمله اشکال مختلفی از جمله شکل های گرد و بیضی بافته می شود. آیا تا به حال از خود سوال پرسیده اید که  دوام سفره حصیری چگونه است؟ در  ادامه این مطلب این موضوع را می‌خواهیم مورد بررسی قرار دهیم.

باید در این مورد خاطر نشان کرد، که این نوع سفره حصیری دارای دوام خاصی است، زیرا در فرایند تولید این نوع سفره از مواد و الیاف طبیعی خشک شده موجود در طبیعت استفاده می شود، از ساقه های خشک شده نی که بسیار محکم و مقاوم است، استفاده می کنند. هنرمندان شمالی با استفاده از دستان هنرمند خود و نقش و نگاری  که در سر دارند، اقدام به طراحی سفره حصیری های زیبا و محکمی می کنند، چون این سفره حصیری از کنار هم قرار دادن چند نخ نی بهم بافته می شود، دارای استحکام بالایی می باشد. استحکام بالا سفره طوری است، که مدت زمان زیادی می توان از این نوع سفره استفاده کرد.

قیمت فروش سفره حصیری شمالی

قیمت فروش سفره حصیری شمالی

قیمت فروش سفره حصیری شمالی بستگی به عوامل زیادی در بازار فروش این مدل سفره دارد‌. یکی از بهترین عواملی که بر قیمت این محصول اثر گذار است، نوع الیافی که در طول تهیه این نوع سفره بکار می رود. از دیگر مواردی که بر قیمت نهایی اثر می گذارد، طرح های که برای تهیه این سفره استفاده می شود. همچنین حجم و سایز این مدل سفره هر چه بیشتر باشد، قیمت این محصول نیز بیشتر می باشد. در پایان شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش این نوع سفره فعالیت دارند، می توانند بر قیمت سفره حصیری اثر گذار باشد

البته با توجه به این که قیمت مواد اولیه تولید این نوع سفره دایم در حال تغییر می باشد، تعیین قیمت این نوع محصول به درستی امکان پذیر نیست، که قیمت فروش هر آن تغییر پیدا می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *