ارائه دهنده سفره حصیری شمال

ارائه دهنده سفره حصیری شمال محصول خود را به صورت عمده و مستقیم و با کیفیت و طراحی زیبا و در عین حال پر کاربرد روانه بازار می کند. نمایندگی ها و عمده فروش ها برای تامین مایحتاج خود اغلب به این افراد مراجعه می کنند و به لحاظ صرفه اقتصادی اقدام به یک خرید خوب و مقرون به صرفه می کنند و سپس آن را به صورت جزئی و یا عمده ای در اختیار مشتریان قرار می دهند.

ارائه دهنده سفره حصیری شمال

موارد استفاده از سفره حصیری

موارد استفاده از سفره حصیری سفره هایی که با حصیر بافته شده اند قابلیت های زیادی دارند . از جمله اینکه مثل یک سفره معمولی می توان از آن برای سرو غذا و صبحانه استفاده کرد. برای خشک کردن مواد غذایی مثل کشمش و سبزی نیز عالی است. حصیری که برای بافت این محصول به کار می رود از جنس برگ های درختان خرما است که هنرمندانه در هم تنیده می شود.

البته جدا از مصارف خانگی به عنوان سوغات نیز کاربرد دارد و اغلب توسط توریست ها و مسافرانی که از شهرهای دیگر می آیند خریداری می شود. در برخی از سفره خانه ها که سبک سنتی دارند از این سفره به عنوان دیوار کوب بهره می برند. اصولا بعد از بافت به وسیله چند نمونه رنگ آن را رنگ آمیزی می کنند که جلوه زیباتری پیدا می کند.

قیمت خرید سفره حصیری شمال

قیمت خرید سفره حصیری شمال خرید سفره حصیری شمال با توجه به اینکه یک صنعت کاملا دستی  بشمار می آید و در عین حال با ظرافت و زیبا  و سایز کوچک و بزرگ بافته می شود و کاربردهای بسیاری نیز دارد از قیمت خرید مناسبی برخوردار است. سفره های حصیری می تواند جایگزین بسیار عالی و مفیدی برای سفره های صنعتی باشد. به لحاظ سبکی و شستشوی آسان و حس خوبی که در بافت آن موجود است و به انسان انتقال پیدا می کند همچنین به لحاظ قیمت و اینکه یک کار دستی است نه ماشینی، و ارزش هنری آن توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است.

استفاده از سفره حصیری در اندازه ها و رنگ های مختلف به نوعی ترویج فرهنگ و هنر ایرانیان است. یک محصول کاملا سلامت و ارگانیک و  فاقد هر گونه مواد شیمیایی که می تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد. خریداران و مشتریان گرامی که قصد خرید این هنر دست بسیار زیبای شمال را دارید پیشنهاد می کنم با نمایندگی محصول در وب سایت ارتباط برقرار نمایید و ضمن استفاده از راهنمایی کارشناسان فروش سایر تولیدات صنایع شمالی را در سایت نیز ملاحظه فرمایید و سپس اقدام به یک خرید خوب و با کیفیت و ارزان نمایید. قیمت خرید این صنعت دستی رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *