خرید سبد حصیری بزرگ ارزان باکیفیت

خرید سبد حصیری بزرگ ارزان با کیفیت در فروشگاه معتبر ما به سادگی و سهولت انجام می پذیرد برای خرید این محصول می توانید به سایت معتبر شرکت ما مراجعه کرده و از خریدی منحصر به فرد، زیبا و بادوام بهره مند شوید باید بگویم در تولید این حصیر ها از الیاف طبیعی درجه یک استفاده شده تا رضایت مشتریان را هرچه بیشتر به همراه داشته باشد.

خرید سبد حصیری بزرگ ارزان باکیفیت

توضیحات کاربردی سبد حصیری بزرگ

توضیحات کاربردی سبد حصیری بزرگ سبدهای حصیری بزرگ که برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند، دارای طرفداران خاصی می باشند که این سبدها را به سبد های پلاستیکی و فلزی ترجیح می‌دهند باید بدانیم که یکی از نکات منحصر به فرد این سبدها زیبایی بی نظیری است که این سبد ها دارند و می‌توان از آنها حتی به عنوان یک دکور کوچک در آشپزخانه و یا جاهای دیگر مانند اتاق کودک استفاده نمود.

استفاده از سبدهای حصیری باعث می‌شود تا برای حمل کالاهای سبک احساس راحت تری داشته باشیم مثلا برای رفتن به پیک نیک استفاده از یک سبد حصیری ایده ی بسیار خوبی است. در تولید سبدهای حصیری از پارچه های طرحدار و روبان نیز استفاده می‌شود.

تمام مواد استفاده شده در تهیه این سبد ها طبیعی هستند مانند برگ درخت خرما، نی، پوست ذرت، ساقه گندم و… که با خیس شدنشان عطر دلنشینی به مشام می رسد.

سبد حصیری انواع مختلفی دارد که می توان به سبد حصیری پارچه‌ای، سبد حصیری سنتی، سبد حصیری با روبان و غیره اشاره کرد در بعضی موارد از این سبد ها برای نگه داشتن نوزاد نیز استفاده می کنند.

کاربرد سبد حصیری بسیار زیاد است مثلا برای نگهداری یا حمل و نقل خوراکی‌هایی مانند خرما، سیب زمینی، پیاز، نان، میوه، برنج و غیره استفاده می‌شود که از دیرباز در فرهنگ کشور ما وجود داشته است.

این سبدها که حاصل هنر دستان روستاییان عزیز در بیشتر نقاط کشور بسته به مواد طبیعی می باشد بسیار غنی بوده و پیشینه‌ای کهن را دارا می باشند علاوه بر آن، این هنر دستی زیبا برای کسب درامد نیز مورد استفاده قرار می گیرد‌. حصیربافی نوع هنر ارزشمند است که امروزه دارای محبوبیت خاص و پیشینه های تاریخی در بین اقوام و ملل مختلف دارد.

قیمت سبد حصیری بزرگ ۲۲ سانتی متر

قیمت سبد حصیری بزرگ 22 سانتی متر قیمت سبد حصیری بزرگ به نسبت کوچک آن بیشتر بوده و این به دلیل استفاده از مواد طبیعی بیشتر مانند برگ خرمای بیشتر می‌باشد علاقه مندان به خرید این سبد می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر شرکت از مدل‌های مختلف این سبد ها و اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط آن دیدن کرده و سبد دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *