توزیع گلدان حصیری اصفهان در فروشگاه های معتبر

در اصفهان صنایع دستی زیادی تولید و به فروش می رسد .و خرید و فروش گلدان حصیری خیلی پیشرفت کرد و فروش خیلی زیادی از گردشگران این محصول را خریداری می کنند. گلدان های حصیری خاص ترین و زیبا ترین گلدانی است در چیدمان مدرن و سنتی می باشد. گلدان حصیری اصفهان ، زیبایی خریده کننده و شیک که هنر دستان بافندگان می باشد. این سبدها بخاطر طبیعی بودن مواد اولیه بسیار محکم و ضخیم می باشد و دوام و عمر بالایی دارد. شما می توانید از این شهر سبد حصیری را به صورت حضوری و غیر حضوری به صورت عمده و جزیی خریداری کنید.

اندازه سبدها ، طرح و رنگ سبد ، میزان و حجم سفارش ، از عواملی است که باعث نوسان در قیمت فروش سبدهای حصیری می باشد

توزیع گلدان حصیری اصفهان در فروشگاه های معتبر

بهترین نوع گلدان حصیری برای توزیع کدامند

بهترین نوع گلدان حصیری برای توزیع کدامند استفاده گلدان های حصیر بافی شده، که برای کاور برای دور گلدان های پلاستیکی و جا گلدانی است و بطور مستقیم نمیشه گل ها یا گیاهان آپارتمانی را داخل گلدان حصیری گذاشت . قیمت گلدان حصیری بین ۵۰ تا ۸۰ تومان است، و به دلیل دستبافت بودن حصیرها ابعاد و سایزبندی دقیقی ندارند. قیمت فروش عمده هم با توجه به مقدار سفارش شما تعیین میشود. برای خرید کاور حصیری دور گلدان و اطلاع از قیمت سایز های مختلف (بزرگ و کوچک) گلدان های حصیری، به فروشگاه مراجعه کنید.

گلدان حصیری هم مثل تمام صنایع دستی تماما با دست بافته میشوند و اثری از دستگاه و کارخانه و … در تولید آنها نیست به همین علت هم اکثرا هیچکدام از دو گلدان حصیری را نمی توان پیدا کرد که دقیقا شبیه به هم باشند، انگار از هر گلدان فقط یکی در دنیا وجود دارد و بخش زیادی از حس خوب این محصولات هم به دلیل همین منحصر به فرد بودن شان است.

مرکز توزیع گلدان حصیری پلاستیکی در اهواز

مرکز توزیع گلدان حصیری پلاستیکی در اهواز گلدان حصیری کلا مانند یک کاور حصیری که گلدان پلاستیکی شما به همراه زیر گلدانی داخل آن قرار میگیرد و اینکه دارای ظاهر زیبا و خاص، وزن اندک و قیمت عالی هم هست .گلدان حصیری هم برای گل های طبیعی و هم گل های مصنوعی قابل استفاده است ، در مورد گلهای طبیعی لازم به یک گلدان حصیری پلاستیکی که یه گلدان پلاستیکی داخل حصیر هست اما در خصوص گلهای مصنوعی لازم به گلدان واسطه نیست و میشه گلهای مصنوعی را مستقیم داخل گلدان حصیری قرار داد یا با قرار دادن اسفنج در آخر و پایین گلدان حصیری شاخه ها را داخل گلدان تزیین کنید ؛ و اندازه های مختلف که میتوان برای همه گل ها و اندازه های مختلف استفاده کرد : گلدان حصیری کوچک ، گلدان حصیری خمره ای و…. گلدان های حصیری بهترین انتخاب در چیدن منزل به صورت مدرن و سنتی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *