تولید عمده سبد حصیری قم با کیفیتی بی نظیر

سبد حصیری قم، توسط مراکز تولید کننده این محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌ شود و به صورت عمده به مراکز فروش فعال در سراسر کشور توزیع می‌ گردد. این سبد ها در اندازه های متنوع و سایز های مختلف تولید می شوند و مدل های جذاب و گوناگونی دارند و مشتریان عزیز با سلیقه‌ های متفاوت می توانند در میان تنوع طرح و رنگ و مدل های این محصول، سبد حصیری دلخواه و مد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

تولید عمده سبد حصیری قم با کیفیتی بی نظیر

صفر تا صد مراحل تولید سبد حصیری

صفر تا صد مراحل تولید سبد حصیری اگر بخواهیم به طور خلاصه صفر تا صد مراحل تولید سبد حصیری را توضیح دهیم، باید بگوییم که در ابتدای کار برای تولید این محصول باید حصیرها جمع آوری شوند، سپس حصیر ها را به صورت کلاف در می آورند و آن را داخل آب می گذارند تا خاصیت انعطاف پذیری آن ها بیشتر شود و بتوانند در جهات مختلف آن را خم کنند، بدون آنکه بشکنند یا آسیب ببینند.

پس از این مراحل؛ تولید کنندگان سبد حصیری شروع به بافت حصیر می‌ کنند و آن را در شکل های متنوع با استفاده از قالب های فلزی یا چوبی به صورت دایره ای، مستطیلی، سبد حصیری چهار گوش و… می بافند. بعد از این مرحله، دسته های محصول بافته می شوند و به بدنه سبد متصل می‌ شوند. سبد های بافته شده در بسته‌ بندی‌ های مناسب، راهی بازار می‌ شوند.

اگر برای سبد حصیری رنگ و طرح خاصی مد نظر بود، تولید کنندگان پس از اتمام مرحله بافت، اقدام به رنگ کردن آن می کنند و با استفاده از رنگ های درجه یک و طبیعی، آن را رنگرزی می کنند، گاهی هم قبل از شروع به بافت، کلاف های حصیری را رنگ می کنند و سپس از آن ها برای بافت استفاده می کنند.

تولیدکنندگان سبد حصیری پارچه ای در ایران

تولیدکنندگان سبد حصیری پارچه ای در ایران تولید کنندگان سبد حصیری پارچه ای در ایران، با استفاده از بهترین مواد اولیه و طراحی‌ های به روز و پیشرفته اقدام به تولید این محصول می کنند و علاوه بر اینکه نیاز بازارهای داخل کشور را تامین می‌ کنند، این سبد ها را در حجم بالا به کشور های مختلف در نقاط گوناگون جهان صادر می‌ کنند و به دست مشتریان خوش ذوق و خوش سلیقه می رسانند.

مشتریان در داخل کشور برای تهیه این محصول می‌ توانند متناسب با شرایط خود از روش‌ های حضوری و غیر حضوری استفاده کنند. منظور از روش غیر حضوری، خرید به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد که در سال‌ های اخیر با توجه به محدودیت های جابجایی در شهر های شلوغ، آلودگی هوا، شیوع بیماری کرونا و… مدنظر قرار گرفته شده و روشی بسیار ساده و آسان می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *