قیمت فروش سفره حصیری گیلان در معتبرترین مراکز

سفره حصیری گیلان یکی از صنایع دستی گیلانی ها بوده و به دست توانای هنرمندان زن یا مرد گیلانی بافته می شود. در گذشته همه گیلانی ها به جای سفره های کنونی از این سفره ها استفاده می کردند. امروزه مسافران زیادی که به گیلان سفر می کنند این سفره را به عنوان سوغاتی خریداری می کنند و به اقوام دور و نزدیک هدیه می کنند. در فروشگاه مرکزی، قیمت سفره حصیری گیلان پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسد.

قیمت فروش سفره حصیری گیلان در معتبرترین مراکز

معیارهای تعیین قیمت سفره حصیری

معیارهای تعیین قیمت سفره حصیری سفره حصیری، سفره ای گرد و یا بیضی است که هنرمندان در اندازه های کوچک و بزرگ می بافند. برای بافت سفره حصیری در گیلان از گیاهانی مثل لی که در این استان می روید استفاده می کنند و در جنوب ایران با استفاده از برگ درخت نخل سفره حصیری می بافند. هنرمندان برای تزیین و زیباتر کردن آنها از برگ ها و نوارهای رنگی استفاده می کنند.

سفره حصیری گیلان با کیفیت و کارایی بالایی که دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند و تولید کنندگان برای این که بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند؛ بر مهارت و تخصص خود می افزایند تا سطح کیفی محصولات تولیدی خود را بالا ببرند و به این ترتیب، شکیل ترین و زیباترین سفره ها را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این سفره ها علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی هم دارند و از سفره هایی محسوب می شوند که به راحتی پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند به همین دلیل با خرید یکی از آنها می توان مدتها از خرید دوباره آن بی نیاز شد. این سفره ها به دلیل متریال به کار رفته طبیعی و ارگانیک، از سفره های محبوب کشور محسوب می شود.

قیمت این سفره ها نیز به کیفیت مواد اولیه، کیفیت بافت، اندازه سفره و تزیینات و طرح های خاصی که در هنگام بافت روی آنها اجرا می شود؛ بستگی دارد. همچنین به علت این که هنرمندان آن را با دست می بافند و برای آن وقت زیادی صرف می کنند قیمت بالاتری نسبت به سفره های معمولی دارد ولی به علت دوام طولانی ارزش خرید دارد و انتخاب آن هوشمندانه بوده و برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.

قیمت خرید سفره حصیری گرد متوسط در فروشگاههای معتبر

قیمت خرید سفره حصیری گرد متوسط در فروشگاههای معتبر در فروشگاه معتبر ما انواع سفره حصیری گرد متوسط و سفره حصیری قطر ۸۰ با طرح ها و رنگ های منحصر به فرد در اندازه های متفاوت به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید عمده این سفره با کیفیت به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. شایان ذکر است که با خرید در حجم بالا قیمت آنها کاهش یافته و می توانید سود زیادی به دست بیاورید.

خرید حضوری با مراجعه به مرکز انجام می شود اما برای این که به روش آسان تری این محصول را خریداری کنید و وقت شما گرفته نشود؛ توصیه می کنیم از روش اینترنتی استفاده کنید. شما می توانید به راحتی به سایت ما مراجعه نمایید ‌و از بین نمونه های قرار داده شده در سایت، نمونه مورد نظر را سفارش دهید و منتظر بمانید تا همکاران ما آن را در اسرع وقت به آدرس تعیین شده شما ارسال کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *